دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب Node.js برای مبتدی ها

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب Node.js برای مبتدی ها

به جرأت باید گفت یکی از انقلابی‌ترین گام‌های رو به جلو در حوزه وب ظهور Node.js بوده که روز به روز بر محبوبیت این فناوری افزوده می‌شود. هدف از ترجمه کتاب The Node Beginner Book صرفاً تلاشی صادقانه و ناچیز برای پیشبرد دانش در حوزه وب فارسی بوده است.

هدف کلی این آموزش آشنا کردن شما با توسعه نرم‌افزار به‌وسیله Node.js است، در طول این آموزش، مباحث موردنیاز برای درک برنامه‌نویسی پیشرفته "جاوااسکریپت" را فرا خواهید گرفت و این آموزش فراتر از مثال "Hello World" خواهد بود.

کلمات کلیدی: جاوا اسکریپت، دانلود کتاب نود جی اس، javascript، آموزش جاوا اسکریپت، دانلود کتاب برنامه نویسی جاوا، آموزش ساخت برنامه تحت وب، توسعه اپلیکشن Node js، ساخت اپلیکیشن جاوا، دانلود ترجمه کتاب The Node Beginner Book، آموزش node js،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.