دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب صدا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صدا

نظریه ای در مورد پیدایش، رشد و آینده زبان

در این مطالعه، تاثیر متقابل ذهن و زبان، گام به گام مورد بررسی قرار گرفته است. دلیل برجسته شدن زمان در ذهن، نفوذ زمان در زبان و ضرورت درجه بندی آن، از دیگر مباحث مورد بررسی است. جابجایی زمان در زبان، با طرح سؤالاتی از قبیل، اگر کسی در گذشته از زمان حال استمراری به جای آینده استفاده می کرد آیا دیوانه پنداشته می شد، مورد تحلیل قرار گرفته است.
در مطالعه حاضر، زبان بر اساس حس شش گانه آدمی (محرک وجودی) و همچنین عناصر تاثیر گذار طبیعت بر وی (محرک بیرونی) مورد ارزیابی قرار گرفته است. علاوه بر آن دسته بندی متفاوتی از صداها ارائه شده است. به مقوله زبان نگاهی همه جانبه داشته ام از موارد اشاره شده گرفته تا مواردی از قبیل تعبیر خواب، زبان دروغ، قدرت سخن، فال گرفتن و ایجاد حس عشق و نفرت در وجود آدمی، همه این ها وجه تمایز مطالعه پیش رو با سایر پژوهش های زبانی است.

کلمات کلیدی: پیدایش زبان، زبان در گذر زمان، پژوهشی درباره زبان، زبان شناسی، صوت شناسی، تقلید صدا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.