دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بهترین های ویندوز 1

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بهترین های ویندوز 1

این کتاب مجموعه ایی از بهترین راه حل ها و همچنین نرم افزار های کابردی می باشد که توسط اینجانب تهیه گردیده است بخش عمده ای از این مطالب مرتبط با وب گردی های شخصی می باشد و راه حل هایی که در این کتاب آورده شده شخصا با آنها برخورد کرده و از آنها استفاده کرده ام لذا سعی شده تا بهترین گزینه ممکن برای رفع مشکلات احتمالی مشابه ارائه گردد که این نگاه در مورد معرفی نرم افزارها نیز وجود دارد از طرفی با توجه به گستردگی این مطالب (کتاب پیش رو کمتر از نیمی از کل مطالب می باشد) برآن شدم تا مطالب را به صورت مجزا و در چند سری ارائه کنم لذا امیداوارم مورد توجه قرار گیرد.

کلمات کلیدی: آموزش ویندوز، آموزش کامپیوتر، آموزش ترفند های ویندوز، ترفند های حرفه ای ویندوز، آشنایی با ویندوز، آموزش ویندوز 7، آموزش ویندوز سون، آموزش سریع ویندوز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.