دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اندیشه های سبز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اندیشه های سبز

ما به کاربرد مداوم اندیشه های دیگران که به صورت قالبی و کلیشه ای درآمده اند، محکوم نیستیم. ما مجبور به توقّف در اندیشه و اندیشیدن دیگران ( حتّی اندیشمندان و دانشمندان بزرگ ) نیستیم.

هرکس باید بر اساس پویایی فکری و ذهنی خود به اندیشیدن روی آورد و اندیشه های خود را آگاهانه انتخاب کند نه اینکه کورکورانه در اندیشه های دیگران منجمد شویم و به اندیشه های خودمان هیچ صحّت و اعتباری ندهیم. دیگران هم مثل ما می توانند در اندیشیدن خطا کنند و پایبند اندیشه هایی ناروا گردند، از این رو بسنده کردن به یک سری اندیشه های تکراری ( هر چند مهم و سودمند ) و صرفاً پسندیدن آنها، موجب رکود فکری ما می گردد و ما را در چنگال ِ افکار کهنه گرفتار نگه می دارد.

کلمات کلیدی: روانشناسی، جملات حکیمانه، سخن قصار، موفقیت، متن روانشناسی، متن انگیزشی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.