دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پردازش تصویر اثرانگشت در فناوری بیومتریک

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پردازش تصویر اثرانگشت در فناوری بیومتریک

در این مقاله که پروژه پایانی خودم می باشد که در مورد سیستم بیومتریک که یکی از فناوریهای برترجهان است و پردازش تصویر در اثرانگشت هم یکی از مشخصه های فیزیکی از این تکنولوژی  می باشد. در این پروژه ابتدا در مورد سیستم بیومتریک و متدها و بخش های آن بیان شده است. در میان سیستم های تعیین هویت، سیستم هایی که از ویژگی های فیزیولوژی یا رفتاری افراد استفاده می کنند، از قابلیت اعتماد و سطح امنیت بیشتری برخودارند که نمونه ای از آن تشخیص هویت از طریق اثرانگشت می باشد که به دلیل دقت بالا و سادگی، متداو ل ترین و پرکاربردترین روش شناسایی افراد براساس تکنولوژی بیومتریک است. در ادامه  به روش تحلیل اثرانگشت و نحوه ی بدست آوردن اثرانگشت ارائه گردیده است. در نتیجه به شناسایی از طریق اثرانگشت و کلاس بندی های آن را پرداخته و مورد بررسی قرار داده شده است. به دنبال آن، مزایای سیستم انگشت نگاری و خطاهای  سیستم خودکار اثرانگشت نگاری و همچنین اشتباهات در سیستم انگشت نگاری را ارائه داده و کاربردهای آن در صنایع مختلف و زمینه های گوناگون مثال زده شده است. در نهایت به پردازش اثرانگشت و کارایی آن در نرم افزار متلب پرداخته، که به بررسی عملیات باینری و ساختاری آن بر روی اثرانگشت را همراه با کدهای متلب ارائه گردیده شده است.

کلمات کلیدی: پردازش تصویر، فناوری بیومتریک، بیومتریک، آموزش کامپیوتر، کاربردهای پردازش تصویر، سیستم بیومتریک، پردازش تصویر اثرانگشت، سیستم انگشت نگاری، تشخیص هویت، تکنولوژی تشخیص هویت، سیستم فازی، پروژه پردازش تصویر، پروژه تشخیص هویت، پروژه سیستم بیومتریک، پروژه کامپیوتر، پایان نامه کامپیوتر، پایان نامه تشخیص هویت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.