دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مجموعه تست های روانشناسی - قسمت دوم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مجموعه تست های روانشناسی - قسمت دوم

در این مجموعه آزمون هایی بکار رفته که مخاطب بدون نیاز به متخصص قادربه اجرای آزمون و احتساب نمره آن باشد. این آزمون ها به شما کمک می کند تا به احساسات درونی و افکارخود آگاهی پیدا کرده و نسبت به عکس العمل خود در مقابل محیط پیرامونتان شناخت پیدا کنید و در صورت وجود اشکالات احتمالی جهت تغییرات لازم در رفتار و افکارتان اقدام نمائید. روشهای تغییر برای شما شرح داده شده است. شما با استفاده از این روشها، در کنار تکنیک های ریلکسیشن ، تنفس عمیق ، خود هیبنوتیزم و ... به نتایج مطلوبی دست پیدا خواهید کرد ؛ تمرین و تکرار برای رسیدن به نتایج دلخواه و تغییرات مفید 21 روز زمان نیاز دارد.

 

فهرست مطالب

تست میزان اضطراب
تست افسردگى دکتر آرون بک
تست تیپ های شخصیتی
تست درونگرائی و برونگرائی
تست خودشناسی: (دیداری، شنیداری یا لمسی)
تست سلامت روان
تست ترس از موفقیت
تست اعتیاد بد غذا

کلمات کلیدی: تست های روانشناسی، تست شخصیت شناسی، تست های خود شناسی، تست روانشناسی، تست روانشناسی شخصیت، تست های روانشناسی جالب، تست افسردگی، تست میزان اضطراب، تست تیپ های شخصیتی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.