دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش WPF به زبان فارسی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش WPF به زبان فارسی

wpf که مخفف Windows Presentation Fundastion می باشد تکنولوژی ای است که در net.framwork عرضه شده و بر روی win vista,win sever20008,win xp service packe 2 جواب می دهد مهمترین مساله ای که برنامه نویسان #C تحت App با آن سر و کار دارند طراحی واسط های کاربری در مدل های برنامه نویسی است قبل از wpf همیشه بخش کد و منطق برنامه درگیر بوده و این باعث معضل در گروه های برنامه نویسی شده است به این دلیل که همیشه طراح با کدنویس درگیر است و این مشکل زمانی بیشتر می شود که طراح برنامه از کد نویسی اطلاعاتی نداشته باشد و حال این مسئله با آمدن تکنولوژی WPF و همراه آن زبان نشانه گذاری XAML حل شده است در در win app ما توانایی زیادی جهت Design برای form خود نداشتیم حال با آمدن wpf توانایی ما جهت انجام اینکار افزوده شده است .

 

XAML in wpf: یکی از کاربرد های XAML در هنگام برنامه نویسی WPF می باشد که امکانات بسیاری را برای شما فراهم می کند.هر سند XAML در WPF می تواند نگهدارنده آبجکت های WPF باشد.

 

این آبجکت های می توانند در بالاترین سطح، پنجره های باشند و یا تنها یک آبجکت خط و یا یک مستطیل طراحی شده توسط شما باشد.

کلمات کلیدی: کتاب آموزش WPF، آموزش WPF، دانلود کتاب آموزش WPF، آموزش برنامه نویسی، برنامه نویسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.