دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فهرست بیماری‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فهرست بیماری‌ها

در کتاب فهرست بیماری‌ها شما با انواع بیماری‌ها بر اساس حروف الفبا آشنا خواهید شد. علاوه بر این با علت، علائم شایع، راه های پیشگیری، عوارض و درمان بیماری‌ها نیز آشنا می‌شوید.

در بخشی از کتاب فهرست بیماری‌ها می‌خوانیم:

واکسیناسیون اوریون را در کودکان در سن مقتضى انجام دهید. اگر شما سابقه ابتلا به اوریون را نداشته یا بر ضد آن واکسینه نشده‌اید و یکی از اعضای نزدیک خانواده شما مبتلا به اوریون است، گلوبولین ضد اوریون برای شما ممکن است توصیه گردد. تزریق این پادتن ممکن است از بیماری پیشگیری کند (بدون وجود تضمین در این باره) ولی هزینه آن بالاست.

- عواقب مورد انتظار:
در صورت عدم بروز عوارض، بیماری در عرض حدود ده روز به طور خود به خود بهبود می‌یابد. بیمار پس از ابتلا به اوریون، مصونیت مادام العمر نسبت به آن پیدا می‌کند.

- عوارض احتمالی
عفونت مغز یا پرده پوشاننده آن، پانکراس، تخمدان، پستان یا بیضیه. در صورت درگیری‌های هر دو بیضه بیمار ممکن است دچار عقیمی گردد (به ندرت). کاهش شنوایی موقت در برخی بزرگسالان مبتلا.

کلمات کلیدی: انواع بیماریهای مزمن، توضیح انواع بیماری ها، دسته بندی بیماری ها، فهرست بیماری‌ها، انواع بیماریها، آشنایی با انواع بیماریها، لیست بیماری ها، تحقیق در مورد انواع بیماری ها، بیماری چیست، کتاب انواع بیماری ها، دانلود کتاب تشخیص بیماری ها pdf، pdf بیماریها، اصول پیشگیری و مراقبت بیماریها، انواع بیماری، علائم انواع بیماری ها،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.