دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نانو اسمبلرها (نانو الکترونیک مولکولی)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نانو اسمبلرها (نانو الکترونیک مولکولی)

 کتاب نانو اسمبلرها (نانو الکترونیک مولکولی) نوشته‌ی افشین رشید، به بررسی کاربردهای این مبحث از الکترونیک می‌پردازد. نانو اسمبلرها از نانو ذرات تشکیل شده‌اند و می‌توانند مشابه خود را تولید کنند.

در بخشی از کتاب نانو اسمبلرها (نانو الکترونیک مولکولی) می‌خوانیم:

نانو اسمبلر‌ها از از نانو ذرات تشکیل شده‌اند و اولین اثر کاهش اندازه ذرات افزایش سطح است، افزایش نسبت سطح به حجم نانو ذرات موجب می‌شود که اتم‌های واقع در سطح اثر بسیار بیشتری نسبت به اتم‌های درون حجم ذرات بر خواص فیزیکی ذرات داشته باشند. این ویژگی واکنش پذیری نانو ذرات را به شدت افزایش می‌دهد. ساختار نانو اسمبلر‌ها یکی از خواص نانو ذرات نسبت سطح به حجم زیاد این مواد است. با استفاده از این خاصیت می‌توان کاتالیزور‌های قدرتمندی در ابعاد نانو متری تولید نمود. این نانو کاتالیزورها راندمان واکنش‌های شیمیایی را به شدت افزایش داده و همچنین به میزان چشم گیری از تولید مواد زاید در واکنش‌ها جلو گیری خواهند نمود. به کار گیری نانو ذرات در تولید مواد دیگر می‌تواند استحکام آن‌ها را افزایش دهد و یا وزن آن‌ها را کم کند.

کلمات کلیدی: نانو تکنولوژی، کتاب های الکترونیک، دانلود رایگان کتاب های الکترونیک، pdf کتاب الکترونیک، کتاب های مهندسی برق، رشته الکترونیک، نانو اسمبلر، نانو اسمبلر چیست، نانو اسمبلر در نانو تکنولوژی، نانو الکترونیک مولکولی، علم نانو، نانو در الکترونیک، نانو ذرات،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.