دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آنچه در مدرسه یاد نگرفته‌اید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آنچه در مدرسه یاد نگرفته‌اید

 کتاب آنچه در مدرسه یاد نگرفته‌اید اثر آلن دوباتن، سعی دارد راه و رسم زندگی و آنچه را که مدرسه به ما نیاموخته، ارائه دهد. این اثر فوق‌العاده ما را با احساساتمان آشنا می‌کند و مجموعه‌ای از درس‌های عاطفی را آموزش می‌دهد که هیچکس به ما یاد نمی‌دهد.

انرژی و هزینه‌ای که امروزه به رشد و پرورش ذهن نسل بعدی انسان اختصاص داده می‌شود در تاریخ بشریت بی‌سابقه است. در تمام کشورهای پیشرفته روال به این شکل شده است که یک فرد تا اوایل دهه سوم زندگی، کاری به‌جز درس خواندن و مطالعه ندارد: بیشتر خانواده‌ها انجام تکالیف مدرسه را از هر کاری ضروری‌تر می‌دانند، ارتشی از معلمان و مربیان آماده هستند تا به سوالات ریاضی و علوم پاسخ دهند و سیاستمداران همواره طرح‌های جدید برای آموزش و پرورش پیشنهاد می‌دهند. اما واقعیت این است که مدرسه، بسیاری از افراد جامعه را ناامید می‌کند. موضوعات فراوانی وجود دارد که هیچکس در مدرسه راجع به آن‌ها حرف نمی‌زند و کتاب آنچه در مدرسه یاد نگرفته‌اید (What they forgot to teach you at school) دقیقا برای بیان حرف‌های ناگفته تالیف شده است.

در بخشی از کتاب آنچه در مدرسه یاد نگرفته‌اید می‌خوانیم:

ما خود را مجاب می‌‌کنیم که بله، این کارها واقعاً خوب هستند. درواقع قدرت شک و تردید خودمان نسبت به مسائل مختلف را تضعیف می‌‌کنیم و از بین می‌‌بریم. ما آن میلیون‌ها پاسخ نه که از دیگران دریافت کرده‌‌ایم را هم‌اکنون درونی کرده‌‌ایم. بزرگسالِ خوب بودن مترادف با این است که مخالف خواسته‌های‌ خودمان عمل کنیم و با آن‌ها بجنگیم. صبور بودن را یاد می‌‌گیریم و در آن بسیار خوب عمل می‌‌کنیم. نسبت به خواسته‌هایمان احساس گناه پیدا می‌‌کنیم و به این دیدگاه می‌‌رسیم که اگر به دنبال نیاز‌‌های خودمان برویم ممکن است به دیگران آسیب برسانیم.

کلمات کلیدی: کتاب آنچه فراموش کرده اند در مدرسه به شما بیاموزند، کتاب آنچه در مدرسه به شما یاد نمی دهند، مهارت های زندگی، موفقیت در زندگی، راه و رسم زندگی، مجموعه مدرسه زندگی، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، راهنمای موفقیتهای فردی، خودباوری، داشتن زندگی شاد، ازدواج موفق، رسیدن به آرامش، خوشبختی، هدف داشتن، مهارت­های ذهنی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.