دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی فرمولی برای داشتن روزهای عالی: اختیار زندگی و زمان خود را به دست بگیرید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی فرمولی برای داشتن روزهای عالی: اختیار زندگی و زمان خود را به دست بگیرید

 کتاب صوتی فرمولی برای داشتن روزهای عالی: اختیار زندگی و زمان خود را به دست بگیرید نوشته‌ی کریگ بلنتاین، برنامه‌ای کاربردی و دقیق به شما ارائه می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید به بهترینِ خودتان تبدیل شوید.

از کتاب صوتی فرمولی برای داشتن روزهای عالی خواهید آموخت که به جای واکنشگر بودن، کنشگر باشید و اختیار زندگی و زمان باارزش خود را در دست بگیرید؛ دارایی‌های شما هر چه که باشند، از ثروت و تجملات مادی گرفته تا استعدادی خاص در یک زمینه، یا حتی ظاهری جذاب، این شمایید که مالک آن‌ها هستید، و نه برعکس. پس باید روش بهره گرفتن از آن‌ها را بیاموزید، و ضمن این کار، از یاد نبرید که افسوس خوردن برای اموری که بر آن‌ها اختیاری نداریم، مخالف عقل سلیم است. با دنبال کردن این طرز تفکر، کم‌کم به ذهنیتی فعال و مثبت دست پیدا کرده و به مرور فرمولِ عالی‌ساختنِ تمامی روزهای زندگی‌تان را کشف می‌کنید.

در بخشی از کتاب صوتی فرمولی برای داشتن روزهای عالی می‌شنویم:

همه‌ی ما نقطه ضعف خودمونو داریم. شاید نقطه ضعف شما تماشای تلویزیون یا خوردن هله هوله باشه. می‌دونید که باید تلویزیون رو خاموش کنید و حرکتی به بدنتون بدید. ولی همین که می‌خواید از جاتون بلد بشید، یه تبلیغ از تلویزیون پخش می‌شه و شما باز روی مبل راحتتون می‌نشینید.

کلمات کلیدی: موفقیت شخصی، کتاب اختیار زندگی و زمان خود را به دست بگیرید، موفقیت در زندگی، تغییر زندگی، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، راه و رسم زندگی، نگرش مثبت، رسیدن به هدف، The Perfect Day Formula، Craig Ballantyne،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.