دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی اعترافات در ساعت 7:45

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی اعترافات در ساعت 7:45

کتاب صوتی اعترافات در ساعت 7:45 به قلم لیزا آنگر، داستان رازآلود و معمایی زنی را به تصویر می‌کشد که به خیانت همسرش پی می‌برد و به طور اتفاقی زنی غریبه را ملاقات می‌کند.

لیزا آنگر در کتاب اعترافات در ساعت 7:45 (Confessions on the 7:45) رازهای زندگی سلنا را با شما در میان می‌گذارد. او به‌تازگی متوجه رابطهٔ پنهانی همسرش با پرستار بچه‌شان شده و دچار آسیب روحی بدی شده است. یکی از روزها که سلنا در حال بازگشت از محل کار به خانه بود، در قطار با خانم غریبه‌ای هم‌کلام می‌شود.

زن نزد سلنا اعتراف می‌کند که با رئیس متأهلش رابطه پنهانی دارد. سلنا هم با او درمورد خیانت همسرش صحبت می‌کند. بعد از رسیدن به مقصد و پیاده شدن از قطار، سلنا پیش خود تصور می‌کرد که آن ملاقات تصادفی پایان ماجرا است و دیگر قرار نیست با آن زن غریبه صحبت کند. اما پیامی که در گوشی‌اش ارسال شد، تمام فرضیه‌هایش را در هم می‌شکند.

در بخشی از کتاب صوتی اعترافات در ساعت 7:45 می‌شنویم:

یکی از کارهای موردعلاقه‌اش تعقیب آدم‌ها بود. در این کار مهارت خاصی داشت. خوبی این کار این بود که بیشتر مردم متوجه نمی‌شدند که کسی تعقیبشان می‌کند. به علاوه این روزها مردم حواسشان به هیچی نیست. یا سرگرم زندگی شخصی خود هستند یا با گوشی‌هایشان ور می‌روند. آدم‌ها یا مدام دنبال خواسته‌ها، نیازها، آمال و آرزوهایی هستند که در سر می‌پرورانند، یا در فضای مجازی بازی‌های کامپیوتری می‌کنند و پیام‌های بی‌محتوا برای هم می‌فرستند.

کلمات کلیدی: داستان و رمان جنایی و معمایی خارجی، داستان و رمان روانشناسی خارجی، رمان اعترافات در ساعت 45 7، خرید کتاب اعترافات در ساعت 45 7، کتاب پرفروش، نامزد جایزه ادبی، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود رمان جنایی، رمان معمایی، ادبیات آمریکا، دانلود رمان خارجی، Confessions on the 7 45، Lisa Unger،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.