دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سازه ضد انفجار

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سازه ضد انفجار

کتاب سازه ضد انفجار نوشته‌ی ایمان الیاسیان، با نگاهی تخصصی و موشکافانه به شرح و بررسی این نوع از سازه‌ها می‌پردازد.

در بخشی از کتاب سازه ضد انفجار می‌خوانیم:

در اثر تمام انفجارها موجی از هوا آزاد می‌شود که به نام موج ضربه‌ای شناخته می‌شود. این موج هوای بسیار متراکمی می‌باشد که به صورت کروی با سرعتی بسیار زیاد از منبع انفجار به سمت خارج حرکت می‌کند. کارشناسان شرکت توانایی تحلیل و طراحی سازه‌های ضد انفجار با استفاده از آیین نامه‌های معتبر را دارا می‌باشند. یکی از زمینه‌های این شرکت مقاوم سازی بخش‌های مختلف سازه نظیر دیوارهای بتنی مسلح، دال‌ها، عرشه پل‌ها و ایجاد امنیت در برابر بارگذاری انفجاری با استفاده از مصالح شکل پذیر و روش‌های مختلف می‌باشد.

کلمات کلیدی: ساختمان ضد انفجار، سازه ضد انفجار، طراحی سازه ضد انفجار، سازه های ضد انفجار، طراحی سازه های ضد انفجار، ساختمان های ضد انفجار، طراحی ساختمان ضد انفجار، طراحی ساختمان های ضد انفجار،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.