دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 28 تپش: جادوی اتحاد در طلسم کاکارول

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 28 تپش: جادوی اتحاد در طلسم کاکارول

کتاب 28 تپش: جادوی اتحاد در طلسم کاکارول نوشته‌ی امید داداشی، داستانی فانتزی و اسرارآمیز در دوره‌ی زمانی قبل از انسان‌ها را روایت می‌کند که ماجراها و حوادث آن به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست.

کاکارول در دورانی که خورشید از مغرب طلوع می‌کرد، رسالتی بر عهده داشت و آن هم محافظت از قلب کوه سرخ بود. با مرگ او، طلسم کوه سرخ فعال می‌شود؛ این طلسم با تپاندن قلب کوه آغاز می‌شود و اگر در بیست‌وهشت سپیده‌دم تکرار شود، زمین به ناچار زادگانش را می‌بلعد مگر اینکه افرادی بتوانند آن را نجات دهند. اگر این افراد بتوانند قلبِ شراره‌کش را از کوهستان یخی بیرون بکشانند و آن را در تاج و تخت سلطنتی‌شان جای‌گذاری کنند می‌توانند جهان را از این مرگ اجباری نجات دهند.

در بخشی از کتاب 28 تپش می‌خوانیم:

بیست و هشت پگاه، فاصله تا مردن و نیستی و یا فرمانروایی و قدرت. در این ماراتن سخت و نفسگیر هر کدام از قبایل که بتواند قلب کوه سرخ را در تخت سلطنتش جایگذاری کند فرمانروای هستی خواهد بود و این به معنی آغاز جنگی به وسعت تمام دنیاست. ما به دنبال اسارت و به بردگی گرفتن قبایل دیگر نیستیم و آزادگی کسی را از او نخواهیم گرفت اما هدف بقیه قبایل نا‌معلوم است. هیچ کدام از قبایل نظاره‌گر نیست و کنار نخواهد نشست. برای قرار گرفتن بر قله فرمانروایی جهان، صلح از بین خواهد رفت. 

کلمات کلیدی: داستان و رمان علمی و تخیلی ایرانی، داستان فانتزی ایرانی، داستان تخیلی، داستان معمایی، داستان رمزآلود، داستان ایرانی، دانلود داستان ایرانی، داستان فارسی، دانلود رمان ایرانی، کتاب بیست و هشت تپش جادوی اتحاد در طلسم کاکارول،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.