دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب موسیر؛ افزودنی محبوب ایرانیان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب موسیر؛ افزودنی محبوب ایرانیان

کتاب موسیر؛ افزودنی محبوب ایرانیان نوشته‌ی اسماعیل پورکاظم، مصارف دارویی، غذایی، ترکیبات شیمیایی، اکولوژی و بسیاری دیگر از موارد گیاه پرخاصیت موسیر را به طور کامل همراه با تصاویر شرح می‌دهد.

در بخشی از کتاب موسیر؛ افزودنی محبوب ایرانیان می‌خوانیم:

گیاه «موسیر» در پایان سال نخست به تولید یک پیاز کوچک می‌پردازد ولیکن در پایان سال چهارم یا پنجم هم زمان با تشکیل گل آذین (inflorescence) به تولید «پیازهای دختری» (daughter bulb) می‌پردازد که در سال بعد تبدیل به «پیاز مادری» (mother bulb) خواهند شد (1).

به دست آوردن «پیاز مادری» گیاه «موسیر» از طریق کاشتن بذور حقیقی نیازمند دوره زمانی طولانی تری برای رسیدن به اندازه مطلوب در قیاس با کاشتن «پیازهای دختری» است.

کلمات کلیدی: فصل موسیر تازه، موسیر، گیاه موسیر، خواص موسیر در ماست، خواص موسیر، خواص پودر موسیر، موسیر در چه غذاهایی استفاده می شود، طرز استفاده از موسیر تازه، طرز تهیه پودر موسیر، خواص موسیر برای مردان، خواص موسیر خشک، خواص موسیر تازه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.