دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب CQRS به زبان ساده

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب CQRS به زبان ساده

کتاب CQRS به زبان ساده نوشته‌ی زهرا بیات قلی لاله و علی بیات قلی لاله، آموزش CQRS را به صورت مختصر، با مثال‌های­ عملی و بدون مقدمه‌های طولانی به شما یاد می‌دهد و شما را با اصول CQRS و مزایایی که برای اپلیکیشن به ارمغان می­‌آورد آشنا می‌­­کند.

CQRS پترنی است که در پروژه­‌های سازمانی استفاده می­‌شود و مشکل بزرگی را از پروژه‌­های نرم ­افزاری حل می­‌کند. متاسفانه استفاده از این پترن در شرکت­‌های نرم ­افزاری بسیار محدود است چون افرادی که توانایی کار با این الگوی را در پروژه‌های واقعی داشته باشند بسیار کم هستند.

در اینترنت اطلاعات زیادی در مورد CQRS وجود دارد اما اکثراً  به معرفی الگوی CQRS و چند مثال انتزاعی بسنده می‌کنند.  در این کتاب شما یاد می‌گیرید که چرا باید از CQRS استفاده کنید و چگونه آن را در پروژه‌های نرم­ افزاری پیاده­‌سازی نمایید.

بعد از مطالعه این کتاب یاد می‌گیرید که CQRS دقیقا چیست؟ چه اصولی در پشت آن وجود دارد؟ و چطور می‌­توانید در پروژه‌های واقعی از مزیت­‌های آن بهره‌­مند شوید.

در بخشی از کتاب CQRS به زبان ساده می‌خوانیم:

همانطور که می‌دانید، یکی از مشکلات توسعه نرم افزار این است که برنامه نویسان داده‌ها را تغییر می‌دهند و همیشه مشکلات در تغییرات بوجود می‌آیند. کلیه عملیات در یک اپلیکیشن سنتی در یکی از چهار دسته Create, Read, Update, Delete یا اصطلاحا CRUD قرار می‌گیرند که این کار از نظر فنی درست است اما همانطور که بالاتر هم توضیح دادیم استفاده از آن ایده خوبی نیست.

کلمات کلیدی: cqrs به فارسی، کتاب CQRS، cqrs pattern آموزش، cqrs پترن، کتاب رایگان برنامه نویسی، دانلود رایگان کتاب برنامه نویسی، کتاب برنامه نویسی به زبان فارسی، کتاب آموزش برنامه نویسی رایگان، بهترین کتاب های برنامه نویسی فارسی، دانلود رایگان کتاب CQRS به زبان ساده، دانلود pdf کتاب CQRS به زبان ساده، دانلود پی دی اف کتاب CQRS به زبان ساده، آموزش cqrs، درباره cqrs،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.