دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تفکیک دانش آموزان دارای معلولیت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تفکیک دانش آموزان دارای معلولیت

کتاب تفکیک دانش آموزان دارای معلولیت به مباحثی چون بنیاد حقوقی فراگیر، داده‌های قرار گیری ملی، پاسخ فدرال و ایالتی، چالش‌هایی برای جایگاه آموزش عمومی فراگیر و ... می‌پردازد.

در بخشی از کتاب تفکیک دانش آموزان دارای معلولیت می‌خوانیم:

مبنای قانونی و علمی برای خدمات آموزش ویژه حاکی از مثبت بودن نتایج برای دانش آموزان معلول است هنگامی که آن‌ها آموزش فراگیر در مقابل آموزش تفکیک شده دریافت می‌کنند. هنوز هم در سطح ملی، دانش آموزان معلول به ویژه دانش آموزان رنگین پوست و دانش آموزان در مناطق شهری و همچنین دانش آموزان دارای برچسب‌های خاص معلولیت (مانند اوتیسم یا ناتوانی ذهنی همچنان از آموزش‌های عمومی و فرصت‌های اجتماعی و آموزشی حذف می‌شوند و به طرز نامتناسبی در هنگام مقایسه دانش آموزان سفید پوستی که در مناطق شهری و روستایی زندگی می‌کنند و آنهایی که نیازهای حمایتی علمی نسبتا کمتری دارند تفکیک میشوند.

کلمات کلیدی: تحقیق در مورد کودکان معلول، کودکان معلول جسمی حرکتی، آموزش به کودکان معلول، کودکان معلول ذهنی، کودکان با مشکلات جسمی حرکتی، بچه های معلول جسمی، آموزش به کودکان معلول، دانلود pdf کتاب تفکیک دانش آموزان دارای معلولیت، دانلود رایگان کتاب تفکیک دانش آموزان دارای معلولیت، اقدامات لازم برای دانش آموزان تلفیقی، دانش آموزان معلول جسمی حرکتی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.