دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هشت قتل حرفه‌ای

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هشت قتل حرفه‌ای

 کتاب هشت قتل حرفه‌ای به قلم پیتر سوانسون، داستان هیجان انگیز و دلهره‌آور کتاب فروشی را به تصویر می‌کشد که بر اساس ماجراهایی به مرکز تحقیقات جنایی برای کشف علت قتل‌های مرموز، راه پیدا می‌کند.

رمان هشت قتل حرفه‌ای (Eight Perfect Murders) داستانی درباره هشت قتل بی‌عیب و نقص است که ماجراها و اتفاقاتش همچون قطعات یک پازل به تدریج در کنار هم قرار می‌گیرد. راوی اصلی داستان، مالکوم کرشاو کتاب فروشی است که در یک وبلاگ لیست چند کتاب جنایی و معمایی را معرفی می‌کند. بعد از مدتی قاتلی سری با هویتی نامشخص بر اساس این کتاب‌ها دست به قتل‌هایی زنجیره‌ای می‌زند که باعث می‌شود پای این کتاب فروش در مرکز تحقیقات جنایی اف بی آی برای انجام تحقیقات پیرامون قتل‌ها باز شود. داستان به همین‌جا ختم نمی‌شود چراکه رازهایی تو در تو و چند لایه در پس هر قتل و شخصیت مالکوم وجود دارد. به نظر شما مالکوم که برای تحقیقات به کمک پلیس رفته است، آیا خودش شخص قابل اعتمادی است و تمام حقایق را برای پلیس آشکار می‌کند؟ پاسخ به این سؤال را تا پایان کتاب حاضر نمی‌توان حدس زد.

در بخشی از کتاب هشت قتل حرفه‌ای می‌خوانیم:

تنها دلیلی که این قتل برای من مهم شد این بود که به نظرم شبیه کتاب تاریخ سرّی بود. در کتاب دونا تارت، دانشجوهای یک‌ دانشکده‌ تصمیم گرفتند از دستِ دوست خود بانی کورکوران خلاص شوند چون نگران بودند او قتلی را که چند وقت پیش دانشجوهای گروه کلاسیک مرتکب شدند و در جنگل باعث مرگ یک کشاورز شده بودند به پلیس لو بدهد. در آن‌زمان بانی همراه آن‌ها نبود و برای خوشگذرانی با دوست‌های پول‌دار خود به ایتالیا رفته بود. آن‌ها می‌ترسیدند روزی بانی در عالم مستی ماجرا را پیش کسی تعریف کند. 

کلمات کلیدی: داستان و رمان جنایی و معمایی خارجی، مجموعه ادبیات جهان، رمان هشت قتل حرفه ای، کتاب کتابفروش، کتاب هشت جنایت بی عیب و نقص، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، برنده جایزه کتاب سال، دانلود رمان جنایی، رمان تریلر، ادبیات آمریکا،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.