دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جنگل سایه‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جنگل سایه‌ها

کتاب جنگل سایه‌ها به قلم فرانک تیلیه، داستان مرموز و مهیج نویسنده‌ای جوان را به تصویر می‌کشد که در قبال دریافت پول از یک فرد ثروتمند برای نوشتن یک کتاب در مورد قاتلی فراری راهی جنگلی مخوف و ترسناک می‌شود.

کتاب جنگل سایه‌ها (La forêt des ombres) از جایی آغاز می‌شود که یک داستان‌نویس جوان به نام دیوید، نخستین رمانش با استقبال و توجه عظیمی مواجه شده و همین امر باعث شهرت و محبوبیت او گشته است. دیوید که اکنون سرشار از امید و انگیزه برای نوشتن است، یک روز تماسی از یک شخص ثروتمند دریافت می‌کند. این میلیاردر درخواست وسوسه‌انگیزی از دیوید دارد و به او پیشنهاد نوشتن رمانی را بر اساس شخصیت یک قاتل جانی می‌دهد! او تاکید دارد که قهرمان داستان باید یک قاتل زنجیره‌ای باشد که اکنون ناپدید شده است و همگان در جستجوی او هستند و او را به اسم جلاد 125 می‌شناسند.

در بخشی از کتاب جنگل سایه‌ها می‌خوانیم:

ادلین پشت پنجرۀ اتاقش خشکش زده بود. بیرون، سیاه‌گوشی با گوش‌های تیزشده دورِ لاشه‌ها می‌چرخید. یک شکارچی واقعی که در کمین شکار بود. نور خورشید پوست آبی خاکستری‌اش را نوازش می‌داد و مردمک‌های زردرنگش در برف می‌درخشیدند. حیوانی بود با حدود پنجاه کیلو وزن و با پنجه‌هایی بزرگ و بدقواره که با قدرتی نرم همچون قاتلانِ در کمین، برف‌های روی زمین را کنار می‌زد.

کلمات کلیدی: رمان معمایی خارجی، رمان ترسناک، داستان وحشتناک، دانلود رمان ژانر وحشت، رمان پلیسی و جنایی، رمان فرانسوی، دانلود رمان هیجان انگیز، داستان جنایی، دانلود رمان خارجی، داستان و رمان جنایی و معمایی، داستان و رمان ترسناک، دانلود رمان جنایی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.