دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان شکاف ضمیر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان شکاف ضمیر

کتاب رمان شکاف ضمیر برگرفته از اتفاقات اجتماعی است که در چند سال گذشته در ایران به وقوع پیوسته؛ این حوادث در قالب یک رمان با موضوعات انرژی هسته‌ای، تروریست‌ها و … برای بزرگداشت شهدای هسته‌ای ایران نوشته شده است.

شکاف ضمیر از افراد جاه طلب برگرفته شده و دربردارنده‌ی اطلاعات مهمی است که جاسوسان، آن‌ها را در اختیار گروه موساد قرار می‌دهند و گروه‌هایی، رهبری برنامه‌های از پیش تعیین شده‌شان را بر عهده دارند؛ حوادثی که جز برای نابودی ایران برنامه ریزی نشده‌اند.

در بخشی از کتاب رمان شکاف ضمیر می‌خوانیم:

سربازها همچنان در حال تیراندازی بودند تا من را نگه دارند و من هم در حالی که صدای آژیر گوشم را به تاراج برده بود، از سقف ماشین پایین پریدم و روی دو پاهایم با تعادل بالا ایستادم.

ناگهان بازوی دست راستم تیر خورد. درد تمام بدنم را در برگرفت. خون گرم و تازه روی لباس سبز رنگ، در حال جاری شدن بود. صدای دویدن سربازها به گوشم رسید. سریع از آن جا گریختم؛ به طرف چپم که ماشین را کنار جدول خیابان پارک کرده بودم رفتم.

ده قدم تا رسیدن به برلیانس نوک مدادی رنگ بهرام فاصله داشتم. دزدگیر را زدم و با شتاب سوار ماشین شدم؛ بدون بستن در استارت زدم و پاهایم را روی گاز فشردم. وقتی ماشین به راه افتاد در از شدت سرعت ماشین در حال خارج کردن از پارک، با صدای داق بسته شد. از درد دستم نالهای سر دادم و با دست چپم، به فرمان طوسی رنگ فشار آوردم.

کلمات کلیدی: دانلود پی دی اف رمان شکاف ضمیر، دانلود رایگان رمان شکاف ضمیر، دانلود رمان شکاف ضمیر، دانلود رمان شکاف ضمیر، دانلود رمان شکاف ضمیر با لینک مستقیم، دانلود رمان شکاف ضمیر برای موبایل، رمان شکاف ضمیر، رمان شکاف ضمیر، pdf رمان شکاف ضمیر کامل، دانلود کتاب شکاف ضمیر با لینک مستقیم، دانلود کتاب شکاف ضمیر برای موبایل، دانلود رمان جنایی، دانلود رمان پلیسی، دانلود رمان تراژدی، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود pdf رمان شکاف ضمیر،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.