دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گزارش مفصلی از تحولات بازار کار، صنایع و مشاغل در سال 99 - 1400

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گزارش مفصلی از تحولات بازار کار، صنایع و مشاغل در سال 99 - 1400

کتاب گزارش مفصلی از تحولات بازار کار، صنایع و مشاغل در سال 99 - 1400 گزارشی جامع از بازار کار ایران در سال گذشته منتشر کرده و به ارزیابی مواردی مهمی آخرین میزان حقوق و دستمز‌د در مشاغل مختلف، میزان حقوق افراد در رده‌های سازمانی مختلف، مشاغل بالاترین حقوق‌ها را دریافت و... می‌پردازد.

در این گزارش مواردی چون صنایع با بیشترین میزان استخدام، محبوب‌ترین شرکت‌ها از نظر کارکنان، معرفی شرکت‌ها با بیشترین میزان جذب نیرو، تفاوت دریافتی آقایان نسبت به بانوان، شغل‌های محبوب بازار کار ایران و ... پرداخته شده است.

در بخشی از کتاب گزارش مفصلی از تحولات بازار کار، صنایع و مشاغل در سال 99 - 1400 می‌خوانیم:

در سال 99، دویست هزار نفر در ارزیابی حقوق و دستمزد وب‌سایت ایران سالری مشارکت داشته‌اند و بر این اساس گزارش حقوق و دستمزد برای 42 گروه شغلی، در سه رده سازمانی و در استان های مختلف کشور تولید شده است. بر مبنای این گزارش در تهران به طور متوسط میانگین پرداختی برای کارشناسان 4.7 میلیون تومان، برای مدیران میدانی 7 میلیون تومان و برای مدیران ارشد 11.1 میلیون تومان است.

کلمات کلیدی: گزارش بازار کار در سال 99، گزارش حقوق و دستمزد ایران تلنت 1399، گزارش حقوق و دستمزد ایران تلنت 1400، بهترین کسب و کار سال 99، وضعیت مشاغل در سال 99، پردرآمدترین شغل های ایران در سال 99، وضعیت بازار کار در سال 99، گزارش حقوق سال 99، گزارش حقوق و دستمزد سال 99،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.