دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آخرین هشدار بیداری امت اسلام

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آخرین هشدار بیداری امت اسلام

هدایت الله ذاهب و سید میثم تمار در کتاب آخرین هشدار بیداری امت اسلام، جهان‌بینی شما را تغییر می‌دهند و منشأ مشکلات و دردهای مشترک امت اسلام را یررسی می‌کنند.

در عصری که تمدن مدرن غربی به رهبری آمریکا، مشعل دار تاریکی‌ها بوده و جهان باطل را در نبرد در مقابل جهان حق رهبری می‌کند، رزمندگان راه تاریکی در بوسنیا با رفتار سگ‌های دیوانه بیشتر از پنجاه هزار زن مسلمان را مورد تجاوز جنسی و آزار و اذیت قرار داده، مردان مسلمان را در زندان‌های دسته جمعی توسط گرسنگی تعذیب می‌کنند، سرزمین‌های اسلامی را توسط بمب افکن‌های پیشرفته به سرزمین‌های قرون وسطا مبدل می‌سازد، زنان کشمیری مورد تجاوز جنسی چند فردی قرار گرفته، خاور میانه که مهد و مادر تمدن‌ها بشمار می‌رود، منطقه‌ای برای آزمایش سلاح‌های اهل باطل قرار گرفته و بالاخره تمام جهان اسلام را از افغانستان تا تانزانیا و از چچن تا لیبیا مورد تاخت و تاز نیروهای شیطانی قرار داده‌اند و نبرد کنندگان حق ضعیف معلوم می‌شوند و این حالت قلب هر رزمنده زیر چتر روشنی بخش اسلام را به درد آورده و به این فکر فرو می‌روند که منشأ این همه انحطاط و حالت رقت بار در کجا بوده؟ و راه حل چیست؟

کلمات کلیدی: مشکلات امت اسلامی، مشکلات جامعه اسلامی، چالش های جهان اسلام، آزار مسلمانان، ظلم به مسلمانان، مسائل روز جهان اسلام، مشکلات جهان اسلام چیست، موضوع مهم جهان اسلام چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.