دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آغازی دوباره: شخصیت جدید تو هر روز صبح شکل می‌گیرد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آغازی دوباره: شخصیت جدید تو هر روز صبح شکل می‌گیرد

جول اوستین در کتاب آغازی دوباره: شخصیت جدید تو هر روز صبح شکل می‌گیرد، به بررسی خودسازی و موفقیت از دیدگاه دین مسیحیت می‌پردازد و به شما توضیح می‌دهد که چگونه به کمک آموزه‌های مذهبی می‌توانید درون خود را پرورش دهید و به موفقیت برسید.

فرقی نمی‌کند شرایط فعلی چگونه به نظر می‌رسد، امروز یک روز کاملاً تازه است و خداوند می‌خواهد در زندگی‌ات و ارتباطی که با تو دارد، کار جدیدی انجام بدهد. او بذر تعالی را در وجودت نهاده است و به‌زودی شکوفا خواهد شد. او می‌خواهد دیدگاهی تازه و جدید دربارۀ زندگی داشته باشی، دیدگاهی که سرشار است از لطف و برکت او به شیوه‌هایی اعجاب‌انگیز. اما پاسخ دادن به خداوند بر عهدۀ توست.

در بخشی از کتاب آغازی دوباره: شخصیت جدید تو هر روز صبح شکل می‌گیرد می‌خوانیم:

هیچ عادت بدی آنقدر شدید نیست که نتوانی بر آن غلبه کنی. هیچ کمبودی مانند کوهی از موانع نیست. هیچ‌کدام از این اتفاقات نباید تو را از سرنوشت خدادادی‌ات دور کنند. قدرتی که در تو وجود دارد از تمام قدرت‌هایی که به‌سوی تو می‌آیند، بزرگ‌تر است.

اشتباه یکی از دوستانم را انجام نده. یاد نگیر که مطابق ناکارآمدی‌هایت رفتار کنی. خداوند تو را نیافرید که مشکل داشته باشی یا دشواری‌هایت را پنهان کنی و دربارۀ خودت حس بدی داشته باشی. او تو را آفرید تا کاملاً رها باشی او می‌خواهد شهدی تازه به تو بدهد، این شهد تازه از انگورهای ترش نیست. زیر بار سنگین گذشته له نشده است. این شهد پر از میوه‌های تازه و شیرین است. یک زندگی پیروزمندانه است.

شاید تو هم مانند دوست من یک الگوی ناسالم داشتی. کودک به‌سادگی رفتار بد والدین و بزرگسالان دیگر را عادی تلقی می‌کند. شاید والدینت به تو توجه نمی‌کردند و تو نیز به فرزندانت توجه نمی‌کنی. یا شاید خشن و عصبانی بودند و حرمت خانه را رعایت نمی‌کردند. این ژن‌ها را به ارث نگذار.

کلمات کلیدی: خودسازی، زندگی معنوی، کتاب شخصیت تو هر روز صبح شکل می گیرد، زندگی مذهبی، جنبه های مذهبی خودسازی، جنبه های مذهبی موفقیت، خودسازی از دیدگاه مسیحیت، موفقیت از دیدگاه مسیحیت، تغییر در خود، تغییر زندگی، موفقیت در زندگی، تغییر رفتار، راه و رسم زندگی، تغییر خود، راهنمای موفقیت، رسیدن به موفقیت، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، آرامش در زندگی، رسیدن به خوشبختی، راه های موفقیت، موفقیت شخصی، رسیدن به خواسته ها، رسیدن به آرامش، موفقیتهای فردی، روشهای موفقیت، آرامش درون، جوئل آستین، جول اسکات اوستین، جوئل اوستین، ‭ Fresh start study guide، the new you begins today، Joel Osteen،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.