دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فرش مهم سرمایه گذاری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فرش مهم سرمایه گذاری

کتاب فرش مهم سرمایه گذاری نوشته‌ی قاسم قاسمی، به بررسی سه اصل مهم برای شروع یک سرمایه گذاری می‌پردازد و بهترین  نوع آن را شرح می‌دهد.

هدف از سرمایه‌گذاری این است که پولتان را در یک یا چند جا انباشته کنید تا برای شما کار کند به این امید که پولتان در طول زمان رشد خواهد کرد.

سه نوع سرمایه‌گذاری وجود دارد:

1- سرمایه‌گذاری تملک
2- سرمایه‌گذاری اعتباری یا اعتباردهی
3- سرمایه‌گذاری نقدی یا اهرمی

کلمات کلیدی: ثروتمند شدن، پس انداز چیست، بهترین راه پس انداز ماهانه، راز پس انداز، کنترل هزینه ها، بهترین کتابهای سرمایه گذاری، دانلود کتاب سرمایه گذاری، کتاب بازارهای مالی و سرمایه، دانلود رایگان کتاب، دانلود کتاب با لینک مستقیم، پولدار شدن، دانلود کتاب برای موبایل، دانلود کتاب صوتی سرمایه گذاری، بهترین سرمایه گذاری در زمان تحریم، بهترین سرمایه گذاری در شرایط تحریم، کتاب سرمایه گذاری در املاک، روشهای سرمایه گذاری در املاک، زمین مناسب برای سرمایه گذاری، سرمایه گذاری با پول کم، رسیدن به ثروت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.