دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 9 قدم اساسی و مهم برای ساخت برند شخصی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 9 قدم اساسی و مهم برای ساخت برند شخصی

کتاب 9 قدم اساسی و مهم برای ساخت برند شخصی نوشته‌ی مهران منصوری فر، راهکار‌های و فوت و فن‌های کلیدی برای ساخت یک برند شخصی را به شما به صورت بسیار مؤثر ارائه می‌دهد. شما با مطالعه دقیق این راهکارها دید خیلی بهتری از مسئله برندینگ و به ویژه پرسنال برندینگ به دست خواهید آورد.

پرسنال برندینگ یا برندسازی شخصی یک استراتژی بزرگ و بسیار کاربردی در دنیای اقتصاد امروز به حساب می‌رود. اما چطور باید یک پرسنال برندینگ خوب داشته باشیم؟

در بخشی از کتاب 9 قدم اساسی و مهم برای ساخت برند شخصی می‌خوانیم:

در دنیای کسب‌وکار امروز تفاوتی ندارد هدف نهایی‌تان چه چیزی است. چه به دنبال کار می‌گردید، چه کسب‌وکار خود را تبلیغ می‌کنید و چه از تخصص خود برای کسب درآمد استفاده می‌کنید، باید تحت عنوان یک برند فعالیت داشته باشید. برندسازی شخصی یا پرسنال برندینگ یکی از کاربردی‌ترین استراتژی‌های بازاریابی است که از قضا در زمینه بازاریابی آنلاین کاربرد به‌مراتب بیشتری دارد. درواقع این برند شخصی است که به شما کمک می‌کند تا راه صعود به موفقیت را سریع‌تر طی کنید؛ اما چیزی که در اینجا قابل‌توجه است این است که برای ساختن یک برند شخصی به چیزی فراتر از محبوبیت نیاز دارید.

در حقیقت برند شما چیزی است که از طریق آن مشتریان شما را می‌شناسند و به‌نوعی در بین سایر کسب‌وکارهای مشابه شما را متمایز می‌دانند. می‌توان گفت که شما به دنبال هر نتیجه‌ای از کسب‌وکار خود باشید، با ساخت یک برند شخصی به‌سادگی می‌توانید به آن دست یابید. اگر شما بتوانید برند شخصی خود را به مشتریان بشناسانید و به زبان عامیانه آن را بر سر زبان‌ها بی‌اندازید، می‌شود گفت که تقریباً اصلی‌ترین بخش از مسیر موفقیت را طی کرده‌اید. 

 

کلمات کلیدی: ساخت برند شخصی، برند شخصی pdf، برند سازی شخصی، آموزش برندسازی شخصی، مزایای برند شخصی، برند سازی شخصی چیست، کتاب برند سازی شخصی، کتاب برند سازی شخصی، برند شخصی چیست و چگونه اجرا میشود،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.