دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مسمومیت با سیب قرمز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مسمومیت با سیب قرمز

کتاب مسمومیت با سیب قرمز داستانی رازآلود و هیجان‌انگیز به قلم امیر قراچه است.

 در بخشی از کتاب مسمومیت با سیب قرمز می‌خوانیم:

آدما وقتی متوجه می‌شن یه نقص دارن، سعی میکنن توی جمع پنهانش کنن و توی ذهن خودشون انکار و متاسفانه من جوری شکل گرفتم که نه تنها با آغوش باز نقصای واقعیم رو قبول می‌کنم تازه همیشه سعی می‌کنم توی ذهن خودم گسترشش بدم و توی جمع آدما توجیهش کنم، این به موهبت یا به خصلت خوب و برازنده نیست، این دو گام فراتر از نهایت خودتخریبی و تنفر از خوده، من از خودم متنفرم و مثل بقیه این مهم صبح به صبح که چهره‌ی تکراری خسته کننده و اندام پر نقصم رو توی آینه‌ی حموم می‌بینم برام تداعی نمی‌شه، بلکه این دل‌زدگی و بیزاری ممتد برای من نقش رگ و پی پشت هر لحظه و تجربه‌ای رو داره که تا الان توی زندگیم ازش گذر کردم و جوری با عمق افکارم عجین شده که هیچ جوره جدایی پذیر نیست.

این دنیا بر اساس تسویه حساب ساخته شده، هر چقدر ازش قرض بگیری همون‌قدرم باید پس بدی و هر چیزی یه قیمتی داره، آدمایی مثل من همون اول با یه حرکت عابربانک کل موجودیشون رو خالی میکنن به امید این که همه چیزو با هم بخرن که اصولا هم سرشون بی‌کلاه می‌مونه چون این فروشنده فروشنده‌ی صادقی نیست. توی دنیایی که همه نقاب می‌زنن انتظار صداقت از کسی یا چیزی داشتن عین حماقته.

کلمات کلیدی: دانلود داستان کوتاه سیب قرمز برای پی دی اف، دانلود داستان ایرانی، داستان کوتاه سیب قرمز، دانلود داستان کوتاه سیب قرمز، دانلود داستان کوتاه سیب قرمز برای اندروید، دانلود داستان کوتاه سیب قرمز برای ایفون، داستان های کوتاه، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان ایرانی، pdf داستان رایگان، داستان فارسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.