دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دختر و خرس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دختر و خرس

کتاب دختر و خرس اثر فرانک بائوم، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که به تصاویر متعدد و مناسبی آراسته شده است، می‌کوشد تا فوائد و مضرّات کتاب را برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان بازگو نماید.

تأثیر کتاب بر زندگی انسان در قصّه‌ها:

انسان‌ها از بدو خلقت و آغاز پیدایش بر کرۀ زمین دارای فراز و نشیب‌های بسیار زیادی در زندگی بوده‌اند. آن‌ها توانسته‌اند: آتش را کشف نمایند، حیوانات را اهلی و رام سازند، کشت و زرع بیاموزند، چاه، قنات و کانال انتقال آب ابداع کنند، خانه سازی نمایند، شیوه‌های نگهداری غذای مازاد حاصل از شکار و یا کشاورزی از جمله قورمه کردن، خشک کردن، شور کردن، ترشی کردن و غیرو را بیاموزند، نخریسی و بافندگی پارچه را یاد بگیرند، راهسازی و پل سازی کنند، از قدرت بخار آب - باد - آب جاری را استفاده کنند - الکتریسیته ، امواج رادیو - تلویزیونی و غیرو را به خدمت بگیرند، داروسازی و جراحی نمایند، اتومبیل، هواپیما، کشتی و... و... را ابداع، کشف و یا اختراع کنند و همگی آن‌ها را برای زندگی، راحتی و امنیت بهتر خویش به خدمت در آورند امّا با همۀ این احوالات بسیاری از دانشمندان علوم اجتماعی و مورّخین بر این باورند که بزرگترین دستاورد بشر همانا اختراع خط می‌باشد زیرا بدین ترتیب توانسته است، تجربیات خویش را به دیگران و نسل‌های بعد منتقل سازد و بدین وسیله بر مجموعۀ دانش بشری بیفزاید و از حاصل آن‌ها بهره مند گردد از جمله دلایل مستدل آن اینکه:

1) دانشمندان دوران زندگی بشر بر کرۀ زمین را بطور کلی به دو دستۀ قبل و بعد از تاریخ (ابداع خط) تقسیم نموده‌اند. 

2) در قرآن از طرف خداوند به پیامبر اسلام (ص) در بدو بعثت چنین پیام داده شد:

"بخوان به نام کسی که تو را خلق کرد و... (اِقرأ بسم الربک الذی خلق... .) 

3) اهمیّت نوشتارها و کتب آنچنان است که خداوند در قرآن به آن اینچنین قسم می‌خورد:

"سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند" (ن والقلم و مایسطرون) 

4) حدیث‌ها و روایات بسیاری از بزرگان دینی صدر اسلام وجود دارند که آموختن را واجب دانسته‌اند (اطلبوالعلم فریضه اعلی مسلم و مسلمه) 

5) در کتب تاریخی نقل شده است که اسکندر مقدونی به هنگام خواب دو چیز را زیر بالش خویش داشت: خنجری برای دفاع و کتابی برای خواندن

کلمات کلیدی: دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، کتاب داستان کودک، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، داستان نوجوان، دانلود کتاب کودک، داستان بچگانه، داستان کودک، داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، The Girl Who Owned A Bear، Frank Baum،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.