دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دختر غازچران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دختر غازچران

کتاب دختر غازچران اثر برادران گریم با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که به تصاویر متعدّد و متنوّعی آراسته شده است، می‌کوشد تا پایان نامناسب و نامطلوب ضایع کردن حقوق دیگران را برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان بازگو نماید و به آن‌ها متذکر شود که تنها راه پیشرفت حقیقی عبارت از تلاش بیشتر و اتکا به توانائی‌ها، امکانات و شرایط قابل دسترس می‌باشد.

عاقبت زیر پا گذاشتن حق و حقوق دیگران در قصّه‌ها:

افراد بشر از بدو پیدایش تاکنون همواره به دنبال تلاش جهت گذران زندگی و بقاء در این جهان پُر تلاطم و مملو از مشکلات و خطرات جورواجور بوده‌اند ولیکن آن‌ها پس از سیطره‌ای نسبی که بر پدیده‌های طبیعی و امکانات و شرایط موجود به دست آوردند، در صدد برآمدند که از زندگی تجملاتی و با کیفیت برتری سود جویند لذا برخی با تلاش بیشتر و برخی دیگر با ضایع کردن حقوق دیگران به بالابردن امکانات قابل دسترس خویش پرداختند و در این راه به بسیاری از نبایدها و ناشایست‌ها دست یازیدند درحالیکه بر حقیقت زندگی انسانی خویش چشم فرو بستند و آن را با زندگی حیوانی یعنی: خوردن، خوابیدن و ازدیاد نسل اشتباه گرفتند. آن‌ها فراموش کردند که یک کرم خاکی و یا یک موش صحرائی نیستند بلکه ذهنی کاوشگر و روحیه‌ای متعالی دارند و نباید به پستی‌ها و ضایع کردن حقوق دیگران تن در بدهند.

کلمات کلیدی: داستان بچگانه، داستان کودک، داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، کتاب داستان کودک، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، داستان نوجوان، دانلود کتاب کودک، Brothers Grimm، The Goose Girl، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.