دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب عادت‌های اتمی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب عادت‌های اتمی

جیمز کلیر در کتاب عادت‌های اتمی که یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و آمازون محسوب می‌شود به شما یاد می‌دهد که چگونه عادت‌های خوب خود را ارتقا دهید و عادت‌هایی که به نظرتان بد هستند را از خود دور کنید تا به شخصیت دلخواهتان دست یابید.

عادت‌های کوچک نقش بسیار تعیین کننده‌ای در زندگی ما دارند و وقتی کنار هم جمع می‌شوند شخصیت ما را شکل می‌دهند که مصداق این گفته را می‌توان در این ضرب‌المثل یافت: «قطره قطره جمع گردد، وانگهی دریا شود». این ضرب‌المثل را در اقتصاد و پس‌انداز امور مالی به کار می‌برند، اما روانشناسانی همچون جیمز کلیر، ثابت کرده که در زمینه‌ی روانشناسی و شخصیت هم کاربرد دارد.

در بخشی از کتاب عادت‌های اتمی می‌خوانیم:

چشم‌ پزشک گفت که چشمم به‌ مرور سر جای خودش بر خواهد گشت؛ ولی مشکل بود که بگوید چقدر طول می‌کشد. هفته‌ی بعد برای من نوبت عمل جراحی گذاشتند که با این فرصت وقت بیشتری داشتم تا حالم بهتر شود. قیافه‌ام طوری بود که انگار با یک فرد قوی‌ هیکل مسابقه بوکس داده‌ام؛ با این‌ حال من را با دماغ شکسته، صورتی که نصف آن پاره شده بود و چشم چپم که از کاسه بیرون زده بود، از بیمارستان مرخص کردند.

کلمات کلیدی: ترک عادت های بد، پرفروش ترین نیویورک تایمز، کتاب پرفروش، پرفروش ترین کتاب سایت آمازون، کتاب پرفروش روانشناسی، کتاب عادتهای اتمی جیمز کلیر، دانلود کتاب عادتهای اتمی جیمز کلیر، خرید کتاب عادتهای اتمی، قیمت کتاب عادتهای اتمی، معرفی کتاب عادتهای اتمی، عادت های اشخاص، عادت کسب و کار، حلقه عادت، حلقه ترک عادت، ترک عادت، عادت های خوب و بد، عادت های موفقیت، عادت های خوب، موفقیت در زندگی، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، رسیدن به موفقیت، رسیدن به خواسته ها، راهنمای موفقیت، راه های موفقیت، راهنمای موفقیتهای فردی، راز موفقیت، کتاب خرده عادت ها، کتاب عادت های ریز، ایجاد عادات جدید، Atomic habits، tiny changes remarkable results، James Clear،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.