دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جک و ساقه لوبیا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جک و ساقه لوبیا

کتاب جک و ساقه لوبیا اثر داینا مالوک، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که به تصاویر متعدد و مناسبی آراسته شده است، در صدد تبیین اهمیت آموزش و پرورش کودکان فاقد یک یا هر دو سرپرست برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان می‌باشد.

تربیت بچّه‌های بدون پدر در قصّه‌ها:

شخصیت انسان‌ها تحت تأثیر سرشت ذاتی (ژنتیک) و محیط پرورش آن‌ها بویژه در طی سال‌های اولیۀ زندگی آن‌ها قرار دارد. انسان‌ها نمی‌توانند طبیعت باطنی خویش را تغییر بدهند ولیکن آموزش و پرورش صحیح در طی سال‌های اولیۀ زندگی می‌تواند نکات مثبت و بارز توانائی‌های آن‌ها را به گونه‌ای تقویت نماید که نکات منفی شخصیت آن‌ها را تحت تأثیر قرار بدهد و افراد را به عنوان عضو مفید جامعه مطرح سازد.

تربیت کودکان به اندازۀ کافی در دنیای سراسر دشواری کنونی برای خانواده‌ها مشکل می‌باشد ولیکن این مشکلات برای خانواده‌هایی که سرپرست و یا سرپرستان خودشان را از دست می‌دهند، بسیار دشوارتر خواهد بود و در حقیقت نقش فامیل و جامعه بسیار مهم می‌گردد.

کودکانی که در خانواده‌های غیر عادی مثل فقدان یک یا هر دو والدین زندگی و رشد می‌کنند، مسلماً شرایط متفاوتی را نسبت به کودکان  معمولی تجربه می‌نمایند و از نظر اخلاقی و روحی به جهت عدم احساس امنیت کافی شکننده تر می‌گردند و باید حمایت عاطفی بیشتری نسبت به آن‌ها انجام پذیرد، تا بتوانند از تمامی قابلیت‌ها و توانائی‌های فکری و ذهنی خویش بهره گیرند.

کلمات کلیدی: داستان بچگانه، قصه های کودکان، داستان نوجوان، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، کتاب کودک، کتاب جک و ساقۀ لوبیا، Jack and the bean stalk، Dinah Mulock، کتاب داستان کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب کودک، داستان کودک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.