دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خودآگاهی و مهارت‌های زندگی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خودآگاهی و مهارت‌های زندگی

مهتاب علیمرادی در کتاب خودآگاهی و مهارت‌های زندگی، ابتدا شما را با انواع مهارت‌های زندگی آشنا می‌کند، سپس نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از طریق خودآگاهی، کنترل زندگی‌تان را در اختیار داشته باشید.

مهتاب علیمرادی پس از سال‌ها نوشتن مطالب خودسازی، مربیگری و مشاوره، اعتقاد دارد که انسان هر چه بیشتر خود را بشناسد و درک بهتری از ویژگی‌های خود داشته باشد، قطعاً اعتماد به‌ نفس بیشتر، روابط صمیمانه‌تر و مدیریت زندگی بهتری را تجربه می‌کند.

در بخشی از کتاب خودآگاهی و مهارت‌های زندگی می‌خوانیم:

از قدم‌های کوچک شروع کنید. نباید از همان ابتدا، خودتان را خسته کنید. به‌عنوان مثال، در همان روزهای اول تمرینات بدن‌سازی، از وزنه‌های سنگین شروع نکنید. آرام آرام پیش بروید. هر چقدر کار را برای خودتان سخت کنید، امکان توقف در مسیر بیشتر خواهد بود.

چند قدم اول همیشه سخت است. اما به شما قول می‌دهم، اگر همین چند قدم را محکم بردارید، موتور وجودی‌تان روشن می‌شود و شما راحت‌تر مسیر را ادامه می‌دهید.

از شکست نهراسید. شکست آن غول دو سر و چهار شاخی که در ذهنتان برای خودتان ساخته‌اید، نیست. توجه کنید بچه یک‌ساله، وقتی به زمین می‌خورد، با چه نیرویی دوباره از زمین بر می‌خیزد و به تلاش ادامه می‌دهد! خب چرا فکر می‌کنید، او این چنین است؟! چون او به دور از پیش‌داوری و تجزیه و تحلیل‌های غیرمنطقی به تلاش خود ادامه می‌دهد. اما به مرور زمان، به نگاه و نقطه نظرات دیگران متمرکز می‌شود و توان حرکت را از خود می‌گیرد.

کلمات کلیدی: موفقیت شخصی، روشهای موفقیت، موفقیتهای فردی، راهنمای موفقیتهای فردی، خودسازی، تغییر در خود، تغییر زندگی، موفقیت در زندگی، آموزش خودباوری، مهارت های زندگی، راه و رسم زندگی، تغییر رفتار، تغییر خود، خودباوری، راهنمای موفقیت، رسیدن به موفقیت، راه های موفقیت، رسیدن به خواسته ها، کتاب چگونه فرمان زندگی را به دست خودتان بگیرید،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.