دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پسر پرنده

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پسر پرنده

کتاب پسر پرنده اثر هنری بستون، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم و مُنضم به تصاویر متعدد و مناسب کوشیده است، تا نمونه‌هایی از رفتارهای نادرست و درست با چنین فرزندانی را برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان بیان نماید.

چگونگی برخورد با صفات غیر عادی فرزندان در قصّه‌ها:

انسان‌ها جزو موجودات زنده‌ای محسوب می‌شوند که از طریق تولید مثل ازدیاد می‌یابند یعنی در تکثیر شدن عادی آن‌ها لزوماً دو جنس نر و ماده مشارکت دارند.

باید توجّه داشت که موجود زنده‌ای که در نهایت این روند زیستی پیچیده حاصل می‌آید و ظاهری انسانی دارد، لاجرم با تمامی خصوصیات ظاهری و رفتاری خویش عمدتاً تحت تأثیر دستورالعمل‌های زیستی قرار دارد که به عنوان ژن‌های تعیین کنندۀ صفات شخصی از والدین خویش به ارث برده و هیچ گریز و اختیاری در کسب آن‌ها نداشته است. 

البته در این میان می‌تواند خصوصیات ناخواسته و احتمالاً جدیدی نیز در فرزندان بواسطۀ: صفات ارثی مغلوب و نهفتۀ اجداد دور، تأثیر برخی داروها، اشعه‌های طبیعی و مصنوعی و اتفاقات نادر ضمن تقسیمات میوزی و میتوزی بویژه در ماه‌های اولیۀ دوران حاملگی رُخ بدهند که برای پدرها و مادرها قابل درک و پذیرش نباشند. 

در چنین مواردی برخی از والدین به: کشتن، رها کردن، واگذار کردن و یا پذیرفتن فرزندان عجیب و غیرعادی خویش با تمامی داشته‌ها و نداشته هایش اقدام می‌ورزند زیرا تحت تأثیر پتانسیل ذاتی، آموزه‌ها و قوانین اجتماعی - اقتصادی متفاوتی زندگی می‌کنند. 

کلمات کلیدی: دانلود کتاب داستان کودکان، داستان نوجوان، دانلود کتاب کودک، داستان بچگانه، داستان کودک، داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، The Bird Boy، Henry Beston، کتاب داستان کودک، کتاب کودک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.