دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رابین هود

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رابین هود

کتاب رابین هود اثر ام. آی. ابوت، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که به تصاویر متعددی برای قرار گرفتن شما در فضای واقعی داستان آراسته شده، در صدد است تا کودکان و نوجوانان فارسی زبان با خصلت‌های جوانمردی و نتایج آن در جامعه آشنا نماید.

ستایش از جوانمردی و جوانمردان در قصّه‌ها:

انسان‌ها از دو جنبۀ جسمانی و روانی تشکیل یافته‌اند و در این میان اخلاق بخش مهمّی از وجود غیر جسمانی انسان‌ها را تشکیل می‌دهد. 

اخلاق و رفتار انسانی می‌تواند خوب یا ناپسند باشند. داشتن اخلاق پسندیده همیشه از صفات بارز انسان‌های ستودنی و محبوب همگان بوده است. 

افرادی که دارای خوی و خصلت‌های نیکو نظیر: راستگوئی، بخشندگی، عدالت، صداقت، امانت داری، نیک اندیشی، گذشت و... بوده اند، همواره مورد تمجید افراد عادی تا متفکران و اندیشمندان جوامع قرار گرفته‌اند لذا نکوداشت نام و خصلت‌های چنین افرادی آنچنان اهمیت داشته و مورد توجه بوده است که از آن‌ها در قصّه‌ها و داستان‌های متعددی یاد شده است. 

در ادبیات ایران از جوانمردان، لوطی‌ها، عیاران و پهلوانان بسیاری یاد شده است که نمونۀ چنین افرادی را می‌توان پوریای ولی، غلامرضا تختی و... نام برد. 

در ادبیات جهان نیز کسانی چون "رابین هود" و "هرکول" به کرّات در داستان‌ها و فیلم‌های سینمائی به مردم معرفی شده‌اند ولیکن باید به یاد داشت که وجه مشترک همگی کسانی که از آن‌ها در چنین مواردی به نیکی یاد می‌شود همانا جانبداری از مظلوم و ستیزه گری با ظالم بوده است و مسلّم است که این روند از ابتدای تاریخ تا پایان زندگی نوع بشر ادامه خواهد داشت. 

کلمات کلیدی: دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، کتاب داستان کودک، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، داستان نوجوان، دانلود کتاب کودک، داستان بچگانه، داستان کودک، داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، Robin Hood، M. I. Ebbutt،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.