دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مقدمه‌ای بر طیف سنجی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مقدمه‌ای بر طیف سنجی

کتاب مقدمه‌ای بر طیف سنجی نوشته‌ی ملیکا ملک آرا و محسن صادقی نیه، ویژه دانشجویان و مهندسی شیمی است.

در دنیای امروز، کنترل کیفیت محصولات صنعتی و غیر صنعتی جایگاه ویژه خود را دارد و پایه و اساس آن را تجزیه‌های شیمیایی انجام شده به کمک روش‌های تجزیه دستگاهی تشکیل می‌دهد.

در بخشی از کتاب مقدمه‌ای بر طیف سنجی می‌خوانیم:

شاخص بازداری: اگر شرایط کروماتوگرافی ثابت نگه داشته شود، زمان خروج ترکیبات نیز ثابت می‌ماند. با این که استهلاک ستون و یا تأثیر ماتریس نمونه ممکن است زمان خروج این ترکیبات را تغییر دهد، اما اگر زمان خروج نسبی مربوط به دو استاندارد که همزمان تزریق شده‌اند اندازه‌گیری شود، تا حد زیادی این مشکل رفع می‌شود.

کلمات کلیدی: طیف سنجی pdf، کاربرد طیف سنجی، طیف سنجی مادون قرمز، طیف سنجی مولکولی، کتاب طیف سنجی، جزوه طیف سنجی، دانلود رایگان جزوه طیف سنجی، طیف سنجی فرابنفش، Melika Molkara، مهندسی شیمی، دانلود کتاب شیمی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.