دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هروارد قهرمان سلتی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هروارد قهرمان سلتی

کتاب هروارد قهرمان سلتی اثر ام. آی. ابوت، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم و مُنضم به تصاویر مناسب در رابطه با تبیین امکان تغییر شیوۀ زندگی برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان تهیّه و آمایش یافته است.

تغییر شیوۀ زندگی در قصّه‌ها:

انتخاب و بروز یک شیوۀ زندگی خاص بستگی به جنبه‌های وراثتی و محیط زندگی اشخاص دارد و این وابستگی برای هر دو عامل وراثت و محیط تقریباً برابر است. 

تغییر شیوۀ زندگی در افراد با نظریه‌های مختلفی توسط جامعه شناسان مواجه می‌باشد:

1) گروهی در این رابطه بر این باورند که شخصیت افراد توسط ژن‌ها تعیین و کنترل می‌شوند و در طی سال‌های ابتدائی زندگی شکل می‌گیرند لذا تغییر شیوۀ زندگی افراد عموماً کاری عبث و بیهوده می‌باشد. آن‌ها بر این اساس بر جمع آوری اطلاعات و سوابق شخصیتی و رفتاری افراد پافشاری می‌کنند و معتقدند که از این طریق می‌توانند مسیر زندگی آتی اشخاص را تعیین و مشخص نمایند. از این جمله در سخنان بزرگان دین نیز آمده است که:

"افراد را نه از روی ظاهر و یا سخنان آن‌ها بلکه از طریق سابقۀ اعمالشان قضاوت نمائید."

این موضوع می‌رساند، راهی که افراد در زندگی تداوم می‌بخشند، غالباً بدون بازگشت و یا تغییر می‌باشد. 

2) گروه دیگری از متفکرین اجتماعی بر این عقیده تأکید می‌ورزند که انسان‌ها موجودات بسیار پیچیده‌ای هستند ولیکن چنین موجودات متفکر و اندیشمندی قادرند در صورتیکه اراده نمایند، در هر مرحله از زندگی به تغییر شیوۀ معمولشان دست یازند و شیوۀ دیگری را بیازمایند و در این رابطه معمولاً یک حادثه یا واقعۀ مهّم می‌تواند به عنوان مُحرّک و مُشوّق عمل نماید لذا مسئلۀ توبه کردن و یا اعتراف به گناهان پیشین را بسیار برجسته می‌سازند. 

کلمات کلیدی: Hereward The Wake، M. I. Ebbuttکتاب داستان کودک، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکان، داستان نوجوان، دانلود کتاب کودک، داستان بچگانه، داستان کودک، داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، قصه های کودکان، کتاب داستان برای نوجوانان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.