دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راه حلی برای سلامتی در برابر کرونا و بیماری‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راه حلی برای سلامتی در برابر کرونا و بیماری‌ها

کتاب راه حلی برای سلامتی در برابر کرونا و بیماری‌ها نوشته‌ی سهیل علیزاده، به دغدغه بسیاری از انسان‌ها در این روزها پرداخته است. خیلی از افراد با نگرانی‌ها و ترس‌های زیادشان نسبت به این بیماری، به صورت تلقینی علائم این بیماری‌ها را در خود به وجود آورده‌اند، در حالی که تنها توجه آن‌ها سبب این مورد‌ها شده است.

جدای از رعایت اصول بهداشتی و نکات ایمنی که باید جدی گرفته شود. کروناویروس و قدرت آن در بدن به قدرت سیستم ایمنی مربوط می‌باشد و انسان‌ها با احساساتشان می‌توانند به سیستم ایمنی‌شان کمک نمایند که احساس خوب و بد نقشی مستقیم در ایجاد هر گونه بیماری در بدن دارد. 

هر چقدر احساس ترس و نگرانی و تنفر و ... در شما افزایش پیدا کند، قدرت بدن و سیستم ایمنی کاهی پیدا می‌کند و هر چقدر احساسات خوب شما گسترش داشته باشد، قدرت سیستم ایمنی شما به حد نهایی خود می‌رسد و به طور واضح علایمی از بیماری یا ناراحتی در بدن باقی نمی‌ماند.

کلمات کلیدی: علائم ویروس کرونا چیست، ویروس کرونا علایم، کرونا چه ویروسی است، کرونا چیه، کروناویروس، علائم بیماری کرونا ویروس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.