دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب استراتژی محتوا چیست و چگونه می‌توان از آن برای افزایش فروش بهره برد؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب استراتژی محتوا چیست و چگونه می‌توان از آن برای افزایش فروش بهره برد؟

کتاب مهران منصوری فر در  کتاب استراتژی محتوا چیست و چگونه می‌توان از آن برای افزایش فروش بهره برد؟،  شما را با زیر و زبَر استراتژی محتوا آشنا می‌کند. 

تهیه محتوا بدون استفاده از یک «استراتژی محتوا» به مانند انداختن تیری در تاریکی خواهد بود. با این اوصاف، آیا می‌دانید که استراتژی محتوا چیست و باید آن را چگونه و با توجه به چه شاخص‌هایی تهیه و تنظیم کرد؟

شاخص‌های تعامل کاربر که از طریق آن‌ها آنچه که کاربران شما در وب‌سایتتان انجام می‌دهند و نحوه انجام آن را می‌سنجیم (مثلاً زمانی که در برگه‌ها می‌گذرانند، زمان هر session یا دوره، bounce rate یا نرخ پرش و آمار بازگشت مجدد کاربران) از چنان درجه اهمیتی برخوردارند که به طور غیر رسمی به متر و معیار رتبه بندی در گوگل تبدیل شده‌اند. در این میان، یکی از ابزارهایی که امتحان خود را در افزایش این شاخص‌های مثبت و مهم پس داده، محتوا است. 

در عین حال، باید به خاطر داشته باشیم که روزگاری که به کمک یک متن 400 کلمه‌ای با تراکم 2 درصدی کلمات کلیدی می‌توانستیم رتبه سایت در نتایج جستجو را بالا ببریم گذشته است. امروزه، انتشار محتوای ضعیف اثر مخرب‌تری بر وب‌سایت بر جا می‌گذارد و در نهایت، وب‌سایت شما را در اقیانوسی از انواع مختلف محتوای قوی و تاثیرگذار که از استانداردهای سئو نیز پیروی می‌کنند غرق خواهد کرد. اما چگونه می‌توان چنین محتوای کارآمد و مؤثری را تهیه کرد؟

عوامل مختلفی در فرآیند تهیه محتوا دخیل هستند که هر یک از آن‌ها توجه ویژه‌ای را می‌طلبند؛ اما یکی از مهم‌ترین ابزارهایی که به مانند یک چارچوب می‌تواند به همه این عوامل سر و سامان بدهد و بر کارآمدی تک تک آن مؤلفه‌ها تأثیر بگذارد، چیزی به نام «استراتژی محتوا» است. 

استراتژی محتوا چیست؟
استراتژی محتوا یک دیدگاه و بینش جامع و فراگیر است که روند تولید محتوا را با هدف تطبیق آن با اهداف خاص کسب‌وکار هدایت می‌کند. از یک دیدگاه عملیاتی‌تر، استراتژی محتوا را می‌توان به عنوان برنامه ریزی برای تهیه، انتشار و نظارت بر محتوای سودمند و کاربردی تعریف کرد.

کلمات کلیدی: استراتژی بازاریابی محتوا، آموزش تولید محتوا pdf، انواع استراتژی تولید محتوا، آموزش استراتژی محتوا، آموزش طراحی استراتژی محتوا، استراتژی تولید محتوا چیست؟، چگونه استراتژی محتوا بنویسیم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.