دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی شبه علم (خرافه) چیست؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی شبه علم (خرافه) چیست؟

کتاب صوتی شبه علم (خرافه) چیست؟ اثر حامد خوش اخلاق، به بررسی خرافات در علم می‌پردازد. شبه علم به معنای باوری رایج است که ظاهری دلنشین دارد ولی فاقد شواهد علمی و مخالف با آن‌هاست.

مطالب و باورهایی که شبه علم محسوب می‌شوند عموماً با استفاده از شکل استدلال، بحث و واژگان مشابه با مباحث تخصصی علمی، به عنوان مطالعات علمی و ثابت شده گفته می‌شوند، اما در عمل با انتخاب گزینشی نتایج، بیان اغراق‌آمیز یا دروغپردازی همراه هستند.

مطالبی که حامد خوش اخلاق در این فایل صوتی بازگو می‌کند از کتاب پنجاه خرافه‌ی رایج از روانشناسی عوامان گردآوری شده‌اند.

کلمات کلیدی: مثال شبه علم، انواع شبه علم، نمونه های شبه علم، تفاوت علم و شبه علم در روانشناسی، تشخیص علم از غیر علم، کتاب صوتی علمی رایگان، کتاب شبه علم، ویژگی های شبه علم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.