دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دخترک کلاه حصیری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دخترک کلاه حصیری

کتاب دخترک کلاه حصیری شامل دو داستان با عناوین دخترک کلاه حصیری و دخترک پوستین گربه‌ای با تشابهات زیادی در تقدیر از عفت و پاکدامنی اثر فلورا استیل و با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم منضم به تصاویر مناسب است و انتظار می‌رود که بتواند مشوق چنین رفتارهای ارزشمند و عزّتمندانه‌ای برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان باشد.

تقدیر از عفت و پاکدامنی در قصه‌ها:

در زندگی بشر اجتماعی همواره رفتارهای متفاوتی بروز می‌کند. چنین رفتارهایی در اجتماعات گوناگون تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند گو اینکه رفتارهای رایج در هر اجتماع نیز طی قرون مختلف تغییر می‌پذیرند.

تفاوت‌های رفتاری در اجتماعات بشری می‌توانند متأثر از ارتباطات فرهنگی، سطوح اقتصادی، دستاوردهای علمی و یا مهاجرت‌های انسانی باشند. رفتارهای اجتماعی گاهاً بسیار سطحی و گذرا و گاهاً عمیق و ماندگار هستند.

از جمله رفتارها و ویژگی‌هایی را که همواره در اجتماعات و فرهنگ‌های مختلف مورد عزت و احترام همگان قرار می‌گیرند و گاهاً حتی تقدیس می‌شوند، می‌توان عفت و پاکدامنی عنوان نمود. چنین رفتارهای پسندیده‌ای همواره موجب احترام و اعتبار افراد در جوامع می‌شوند و نشان‌دهندۀ شرافتمندی و عزت نفس و تربیت صحیح آنان می‌باشند.

کلمات کلیدی: قصه های کودکان، داستان نوجوان، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، داستان کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، کتاب داستان کودک، داستان بچگانه، دانلود کتاب کودک، کتاب کودک، Caporushes، Flora Steel،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.