دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب برادر و خواهر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب برادر و خواهر

کتاب برادر و خواهر اثر داینا مالوک که توسط اسماعیل پورکاظم ترجمه و تدوین شده و به تصاویر مناسبی آراسته گردیده است، می‌کوشد تا اهمیت روابط بین برادرها و خواهرها را در راستای احترام‌گذاری، مسئولیت‌پذیری و حمایت‌گری برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان بیان نماید.

رابطۀ خواهر و برادری در قصه‌ها:

روابط خویشاوندی به اَشکال سببی و یا نسبی در رفتارهای اجتماعی انسان‌ها حائز اهمیت وافری هستند لذا بازگو کردن آن‌ها در قالب داستان‌ها و روایات گوناگون می‌تواند امری عادی و مرسوم جلوه نماید.

روابط بین برادرها و خواهرها پس از روابط بین والدین و فرزندان مهم‌ترین روابط خویشاوندی مطروحه در قصه‌ها و افسانه‌ها را تشکیل می‌دهند و در این میان وجود مسئولیت‌پذیری توسط یکی از فرزندان که می‌تواند کوچکتر و یا بزرگتر از سایرین باشد، از آنچنان جذابیتی در قصه‌ها برخوردار می‌باشد که می‌تواند مستمعین را مجذوب خویش سازد و علاوه بر سرگرم نمودن آن‌ها باعث انتقال آموزه‌های تربیتی مورد نظر قصه‌گو گردد.

در اینگونه قصه‌ها برادر و یا خواهر بزرگتر و یا کوچکتر که احساس مسئولیت‌پذیری و غمخواری بیشتری نسبت به سایرین دارد، با تلاش و کوشش افزون‌تر و حتی گاهاً با فدا نمودن جان و آیندۀ خویش سبب می‌گردد، تا برادران و خواهران وی از مخاطرات و سختی‌های زندگی برهند و از آیندۀ روشن‌تر و بهتری برخوردار گردند.

کلمات کلیدی: قصه های کودکان، داستان نوجوان، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، داستان کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، کتاب داستان کودک، داستان بچگانه، دانلود کتاب کودک، کتاب کودک، Brother and Sister، Dinah Mulock،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.