دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دیو و دلبر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دیو و دلبر

کتاب دیو و دلبر با سه حکایت تقریباً مشابه از نویسندگانی چون: داینا مالوک، لوگان مارشال و ادریک وردینبورگ که توسط اسماعیل پورکاظم ترجمه و تدوین گردیده و منضم به تصاویر مربوطه شده است، می‌تواند اهمیت رعایت به قول و قرارها را برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان بازگو نماید.

احترام به قول و قرارها در قصه‌ها:

قول و قرارها از قدیم الایام بخشی جدائی ناپذیر از روابط اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بین انسان‌ها بوده‌اند که می‌توانند به صورت‌های شفاهی و یا کتبی بین دو و یا چند نفر و حتی بین شرکت‌ها و کشورها انجام پذیرند.

محترم شمردن قول و قرارها حکایت از اعتبار و منزلت اشخاص حقیقی و حقوقی دارد و رعایت آن‌ها می‌تواند وثوق و اطمینان به تداوم ارتباطات انسانی را تقویت نماید و مبیّن استحکام آن‌ها باشند.

در این میان بسیاری از افراد معتقدند که قول و قرارها باید متضمن سودمندی روابط  برای همگی طرفین آن باشند و گرنه هر کدام از طرفین در صورت مغبون شدن می‌تواند به آن شائبه‌ای وارد ساخته و آن را لغو نماید و یا موقتاً از اجرا ساقط گرداند. بخشی از افراد این گروه به شواهد تاریخی و حتی مستنداتی از نوشته‌های کهن نظیر: "مؤمنان می‌توانند هر پیمانی را بجز پیمانی که با خداوند بسته اند، نادیده انگارند و در آن صورت گناهی بر آنان شمرده نخواهد شد" استناد می‌کنند.

برخی دیگر نیز معتقدند که افراد معتبر و شرافتمند مختارند تا قبل از انعقاد قول و قرارها بخوبی تعقّل و تفکر نمایند ولیکن پس از آن با وجود متحمل شدن ضرر و زیان مالی و جانی باید بر سر عهد و پیمان خویش باقی بمانند و هیچ بهانه و مستمسکی حتی: مسافرت، مهاجرت، بی پولی، بی سوادی، بیماری، آتشسوزی، فراموشی، گم شدن، سرقت، باد بردن، خورده شدن اصل مدارک توسط موش‌ها و موریانه‌ها و نظایر آن‌ها نباید موجبات نادیده گرفتن و عذر آوردن برای عدم پایبندی به قول قرارها بویژه پیمان‌های مدوّن را فراهم سازند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، کتاب کودک، داستان بچگانه، قصه های کودکان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب کودک، داستان کودک، کتاب داستان کودک، داستان نوجوان، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، لوگان مارشال، Beauty and the Beast، Dinah Mulock،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.