دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رویاهایت را زندگی کن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رویاهایت را زندگی کن

اگر کتاب رویاهایت را زندگی کن را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید معلوم است که آماده‌اید تا قدم بعدی را در راه تکامل شخصی خود بردارید. شما آماده‌اید تا عالمانه بیشتر از آنچه واقعاً از زندگی خود می‌خواهید خلق کرده و دریافت کنید. 

ما همگی در خلق زندگی خود سهیم هستیم و جوابگوی وضعیت جهانی هستیم که در آن زندگی می‌کنیم. ما رفته رفته درمی‌یابیم که چنان چه می‌خواهیم چیزهایی را در جهان خارج تغییر دهیم، در این صورت باید مشتاق باشیم تا تغییراتی ضروری در جهان درون خود هم به وجود بیاوریم. 

پس تغییری در جریان است، تغییری در آگاهی ما. این تغییر در فضا و روی امواج رادیویی است و ما می‌توانیم آن را در اعماق وجودمان حس کنیم. 

ما به نقطه‌ای رسیده‌ایم که تکامل معنوی خود را کامل کرده‌ایم و اشتیاق فراوانی داریم تا ارتباطمان را با یکدیگر، با اهداف خود و خودمان درک کنیم. به عنوان موجودات انسانی، رفته رفته به درون خودمان می‌نگریم، از اولویت‌ها و مقتضیاتمان می‌پرسیم و به دنبال معنای عمیق‌تری در زندگی خود می‌گردیم. 

به وسیله‌ی درک بهتر از این که قوانین چگونه در زندگی شما عمل می‌کند، شما هم درک بهتری از خودتان بدست بیاورید، یعنی شناختی از اینکه شما واقعاً که هستید و چرا در این جهان به سر می‌برید. این کتاب به یک دلیل اکنون در دست‌های شماست. شما می‌توانید یک زندگی آگاهانه واقعی را از هم اکنون شروع کنید، یک زندگی سرشار از هدف و معنا

کلمات کلیدی: راه و رسم زندگی، تغییر در خود، تغییر رفتار، تغییر و تحول در زندگی، تغییر در زندگی، ایجاد تغییر در زندگی، تغییر زندگی pdf، رویاهای من، آرزوهای من، رسیدن به آرزوها، موفقیت در زندگی، رسیدن به خواسته ها، راه رسیدن به خواسته ها، آرزوها، راه رسیدن به آرزو، قدرت ذهن در رسیدن به آرزوها، رسیدن به آرزوهای محال، تغییر زندگی، موفقیت شخصی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.