دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کاهش استرس در چند دقیقه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کاهش استرس در چند دقیقه

جاسمین کرک براید در کتاب کاهش استرس در چند دقیقه، به شما کمک می‌کند تا جلوی ترس و هیجان خود را بگیرید و به کامل‌ترین و بهترین شکل ممکن زندگی را ادامه دهید.

اگر شخصی به شما بگوید خونسرد باش و نگرانی‌ها را فراموش کن، دلتان می‌خواهد به آاو بگویید حرف نزن، اگر کار راحتی بود خودتان انجام می‌دادی؟ بدون شک شما تنها نیستید، برای حل فشارهای روحی و عصبی راه حل‌های متعددی وجود دارد.

در بخشی از کتاب کاهش استرس در چند دقیقه می‌خوانیم:

بهترین کارى که مى‌توان موقع دچار شدن به حمله‌هاى توأم با درد انجام داد، این است که آرام نفس بکشیم. هوا را به مدت چهار ثانیه وارد ریه‌ها کنیم، دو ثانیه آن را نگه داریم، به‌ مدت شش ثانیه عمل بازدم را انجام دهیم و دو ثانیه صبر کنیم. این کار را تکرار کنیم و هنگام انجام آن عمل شمارش را هم انجام دهیم. آن‌قدر این کار را تکرار کنیم تا درد از بین برود. اگر ممکن باشد می‌توانید بنشینید و یک لیوان آب بنوشید و چیز کم‌شیرینى بخورید. تا زمانى که حالتان بهتر نشده، به چیزى فکر نکنید و راحت باشید.

کلمات کلیدی: فشار روانی، کنترل فشار روانی، راه های مقابله با فشار روانی، فشار روانی چیست، عوارض فشار روانی، عوامل ایجاد فشار روانی، مدیریت فشار روانی، مهار فشار روانی، درمان نگرانی، غلبه بر نگرانی، نگرانی، راه های غلبه بر نگرانی، رفع نگرانی، رفع نگرانی و اضطراب، ترس و نگرانی، Stress less، how to stop freaking out and live life to the full، Jasmin Kirkbride، کاهش استرس، راهکارهای کاهش استرس، آموزش کاهش استرس،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.