دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان یک ازدواج آمریکایی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان یک ازدواج آمریکایی

تایاری جونز در کتاب مشهور و پرفروش رمان یک ازدواج آمریکایی تصویری تکان دهنده از آثار یک محکومیت اشتباه در زندگی مشترک و عاشقانه‌ی زوجی سیاه پوست را به نمایش می‌گذارد.

داستان درباره‌ی زوج جوان و سیاهپوستی است که پس از گذشت حدود یک سال از ازدواجشان می‌خواهند برای دیدن والدین مرد به ایالتی دیگر بروند. آن‌ها شب را در یک متل محلی می‌گذرانند و آن‌جا مرد به همسرش می‌گوید شخصی که قرار است ببینند پدر واقعی او نیست و همین موضوع منجر به حوادث بعدی می‌شود.

در بخشی از کتاب رمان یک ازدواج آمریکایی می‌خوانیم:

چرخیدم و از پنجره به درخت گردوی پیر ساکت آبا و اجدادی نگاه کردم. حتی وقتی او دستش را دور کمرم انداخت برنگشتم. گفت: "همسرم باش."

جواب ندادم، مرا مثل یک تکه الوار چرخاند و سرش را به حفره‌ی بالای گلویم فشار داد، دستش را روی پاهایم گذاشت. "بی‌خیال سلستیال، خیلی سال گذشته."

"ما وسیله حفاظتی می‌خوایم" سنگینی این کلمات رو در دهانم حس می‌کردم.

دستم را گرفت و بر روی بدنش بر روی جای زخم برجسته‌ای گذاشت و گفت: "تو زندان یکی با دسته‌ی مسواکی که تیزش کرده بود به من ضربه زد. من هیچ کاری باش نداشتم. حتی نگاهش هم نمی‌کردم. اما اون می‌خواست من رو بکشه."

دستم را از روی زخم کنار کشیدم.

"تو داری منو می‌بینی. اما نمی‌دونی من چی‌کشیدم. اگه درک می‌کردی که چه چیزی رو از سر گذروندم، هرگز با من این‌جوری برخورد نمی‌کردی!"

شانه‌ام را نوازش کرد." لطفاً!"

گفتم: "باید از وسیله محافظ استفاده کنیم."

گفت: "چرا سلستیال؟ چون من زندان بودم؟ من می‌دونم که بی‌گناهم. اون شب که به اون زن تجاوز شد، من پیش تو بودم. تو می‌دونی من این کار رو نکردم. با من مثل یک تبهکار رفتار نکن سلستیال. تو تنها کسی هستی که منو می‌شناسی. پس خواهش می‌کنم با من طوری رفتار نکن که انگار بیماری واگیردار دارم."

کلمات کلیدی: Tayari Jones، داستان و رمان عاشقانه خارجی، رمان رمانتیک، کتاب ازدواج به سبک امریکایی، کتاب یک ازدواج امریکایی، رمان یک ازدواج آمریکایی، دانلود رمان عاشقانه، رمان آمریکایی، دانلود رمان اجتماعی خارجی، دانلود رمان خارجی، رمان ترجمه شده، رمان خارجی، تیاری جونز، دانلود رمان خارجی معروف، رمان معروف خارجی، داستان معروف، رمان پرفروش خارجی، رمان خارجی معروف، An American marriage، کتاب پرفروش، داستان پرفروش، کتاب پرفروش 2018، پرفروش ترین کتاب سال آمریکا، رمان اجتماعی، داستان و رمان عاشقانه ایرانی، داستان آمریکایی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.