دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی سینوهه پزشک مخصوص فرعون

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی سینوهه پزشک مخصوص فرعون

کتاب صوتی سینوهه پزشک مخصوص فرعون نوشته میکا والتاری، یکی از درخشان‌ترین و موفق‌ترین آثار ادبی مصر باستان محسوب می‌شود که زندگی مردمانی در 3300 سال پیش در دوران آخناتون را به دقت روایت می‌کند. سینوهه شما را با دنیای پر رمز و راز فراعنه روبرو می‌کند.

رمان معروف سینوهه (The Egyptian) را می‌توان یکی از برترین کتاب‌ها با موضوع تاریخ مصر باستان به شمار آورد. مصر با تاریخ پر فراز و نشیب‌ و جذابش توجه نویسندگان زیادی را به خود معطوف کرده است. بسیاری از نویسندگان و فیلم‌سازان درون‌مایه کاری خود را به این موضوع اختصاص داده‌اند و از کتاب سینوهه به خاطر غنای تاریخی و جغرافیایی و نیز جنبه‌های روانشناختی و زیبایی کلام به عنوان منبع استفاده نموده‌اند.

در قسمتی از کتاب صوتی سینوهه پزشک مخصوص فرعون می‌شنویم:

انسان آن‌قدر برده قلب خویش است که چشمش را بر روی تمام آن‌چه دلخواهش نیست می‌بندد و آرزوهایش را باور می‌کند. آزاد از طلسم اخناتون مانند پرنده‌ای بودم که از قفس رها شده باشد. خیلی سخت است که انسان مطابق میل دیگری زندگی کند. در اخیتاتون همه مجبور بودند مطابق امیال و نظر فرعون زندگی کنند. برای من به عنوان پزشک فرعون او یک انسان معمولی به حساب می‌آمد و این بردگی و اطاعت از او برای من سخت تر از مردمی بود که او را خدای خود می‌دانستند. از این‌که می‌توانستم یک بار دیگر به میل خود با چشمانم ببینم، با گوش‌هایم بشنوم و با زبانم حرف بزنم، لذت می‌بردم. این آزادی نه تنها دردناک نیست بلکه مرا متواضع می‌کند و تلخی‌ها را از قلبم دور می‌سازد.

کلمات کلیدی: رمان معروف خارجی، دانلود رمان خارجی معروف، دانلود رمان خارجی، رمان خارجی، رمان پرفروش خارجی، رمان هیجان انگیز، دانلود رمان هیجان انگیز، خرید کتاب سینوهه، خرید کتاب سینوهه پزشک فرعون، کتاب صوتی سینوهه پزشک مخصوص فرعون، Mika Waltari، The Egyptian، پزشک مخصوص فرعون، پزشک فرعون، داستان و رمان تاریخی، رمان تاریخی خارجی، سینوهه، فرعون، ترجمه کتاب سینوهه، رمان خارجی معروف،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.