دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آپدیت فرد چیست و چطور سایت‌ خود را با آن سازگار کنیم؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آپدیت فرد چیست و چطور سایت‌ خود را با آن سازگار کنیم؟

کتاب آپدیت فرد چیست و چطور سایت‌ خود را با آن سازگار کنیم؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی این می‌پردازد که رعایت نکردن چه مواردی می‌تواند سایتی را مورد جریمه‌ی فرد قرار دهد. 

از آنجایی که تمام تلاش گوگل این است که اینترنتی بهتر داشته باشیم، یعنی محتوای موجود در وب‌سایت‌ها طوری تهیه و منتشر شود که در جهت رفع نیاز کاربران باشد نه چیز دیگر، همواره تغییراتی در الگوریتم‌ها و هسته‌ی مرکزی‌اش انجام می‌دهد تا نتایج به نمایش درآمده واقعی‌ترین و بهترین نتایجی باشند که امکان دارد یک کاربر به آن‌ها دسترسی داشته باشد. 

سال 2017 یکی از همین تغییرات اساسی که در هسته‌ی مرکزی گوگل روی داد، باعث شد تا وحشت به جان مدیران سایت‌ها بیفتد. این موضوع آنقدر جدی بود که تقریباً رتبه و ترافیک همه‌ی وب‌سایت‌ها را تغییر داد و بسیاری از متخلفین را نیز جریمه کرد!
با اینکه چند سالی از این ماجرا می‌گذرد، اما هنوز هم آپدیت فرد گوگل "Google Fred Update" به همان قوت خود باقی است و فعالیت وب سایت‌ها را زیر نظر دارد.

در بخشی از کتاب آپدیت فرد چیست و چطور سایت‌ خود را با آن سازگار کنیم؟ می‌خوانیم:

هیچکس دقیق نمی‌داند از چه روزی آپدیت فرد بر روی هسته مرکزی گوگل اعمال شده، اما از هفتم ماه مارس 2017 بود که زمزمه مشاهده تغییراتی در نحوه رتبه‌بندی نتایج گوگل و کاهش ترافیک سایت‌ها به گوش رسید. در آن روزها کسی نمی‌دانست چه اتفاقی افتاده است، این موضوع رفع خواهد شد یا آنکه به صورت دائمی باقی خواهد ماند. این کاهش ترافیک به قدری بود که برخی از سایت‌ها تا 90 درصد ترافیک روزانه خود را از دست دادند.

هر کسی نظریه‌ای می‌داد و این موضوع را به آپدیت احتمالی الگوریتم پاندا نسبت می‌دادند. اما آپدیت فرد نه الگوریتم بود و نه آنکه با کسی دشمنی داشت. فقط آمده بود تا محتوای کم ارزش را شناسایی کند، سایت‌هایی که تبلیغات زیادی در جهت کسب درآمد دارند را جریمه کند و بار دیگر بگوید آن‌هایی که کاربران را در اولویت قرار نمی‌دهند در آینده وب جایی ندارند!
آپدیت فرد یک بروز رسانی در هسته مرکزی گوگل بود، که برای سازگاری با الگوریتم‌های رتبه‌بندی جستجو در گوگل توسعه داده شده بود. این آپدیت آنقدر پیچیده و گسترده است که تا مدت‌ها وبمسترها نمی‌دانستند برای بازگشت به رتبه‌های بهتر باید چه کاری انجام دهند.

کلمات کلیدی: سرچ گوگل، آوردن سایت به صفحه اول گوگل، معرفی امکانات گوگل، گوگل جستجوگر، سئو محتوای سایت، خدمات سئوی سایت، آپدیت فرد، قوانین گوگل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.