دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب گفتگو درباره حضرت مهدی‌

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب گفتگو درباره حضرت مهدی‌

کتاب گفتگو درباره حضرت مهدی‌ نوشته‌ی شهید سید محمد باقر صدر و احمد اسماعیل صالح به کوشش صادق شکاری گردآوری شده و تلاشی‌ در جهت پاسخ‌گویى به شبهات مطرح شده درباره‌ی حضرت مهدى و قیام جهانى آن حضرت در دو محور به شیوه‌ی استدلال عقلى و روایی است.

محور اول؛ هفت گفتار است از شهید سید محمد باقر صدر که به صورت تحلیلى و بدون استناد به روایات، آورده می‌شود. او این اثر را با عنوان «بحث حول المهدی» به نگارش در آورده تا مقدمه‌ای باشد بر کتاب «تاریخ الغیبة الصغری» که بعدها به صورت مستقل به چاپ رسید. 

محور دوم؛ گفتاری است تحت عنوان «معرفة الإمام المهدی» که به صورت تحلیلی و با استناد به روایات، آورده می‌شود. نویسنده‌ی این محور احمد اسماعیل صالح با بیان علائم و کارهای حضرت مهدی پس از ظهور و قیام، شما را با حقایقی آشنا می‌کند که در آن زمان بوقوع می‌پیوندند؛ به این امید که با شناختی هر چند اندک بتوانید از یارانش گردید و در مسیر او ثابت قدم بمانید. 

کتابچه پیش رو که صادق شکاری آن را گفتگو درباره حضرت مهدی‌ نام نهاده، تلاشی است در راستای ارتقاء فرهنگ انتظار بر پایه‌ی عقل و حدیث. از این رو وی امیدوار است که شما با آگاهی و سپس عمل به آن قدمی در راه ایفای نقش و پیمانى که نسبت به آن حضرت بر دوش دارید، بردارید و از آن دسته از کردارهای ناپسند که موجب ناخوشنودی امام (ع) می‌شود پرهیز کنید؛ چرا که به طور قطع این اعمال شماست که موجب تعجیل در فرج می‌شود، نه دعاها و تقلیدهای کورکورانه‌ای که امروزه متأسفانه در جامعه علارقم وجود امکانات بسیار باب شده است.

کلمات کلیدی: حضرت مهدی، امام زمان، دانلود کتاب امام زمان pdf، دانلود کتاب مهدی موعود pdf، نشانه های ظهور، علائم ظهور، ظهور امام زمان، مهدی موعود، درباره امام زمان، امام زمان کیست، مهدویت و انتظار، ظهور امام دوازدهم، غیبت حضرت مهدی، آشنایی با امام زمان، انتظار ظهور، امام عصر، انتظار فرج، آشنایی با حضرت مهدی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.