دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب معجم احادیث سفیانی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب معجم احادیث سفیانی

صادق شکاری در کتاب معجم احادیث سفیانی سعی کرده با جمع‌آوری روایات؛ فتنه‌ها و آشوب‌های سفیانی را در آخرالزمان به تصویر بکشد تا با مشاهده آن‌ها بتوانیم به وظائف خود در دوران ظهور عمل نماییم و با دیده‌ای آگاه اتفاقات روزگار خود را بررسی نماییم. امید است که مطالعه دقیق این روایات شما را از بزرگترین فتنه‌ها برهاند و از جمله یاران و انصار حضرتش گرداند.

در روایات شیعه و سنی؛ از سفیانی به عنوان یکی از مهم‌ترین نشانه‌های ظهور یاد شده است. تا بدان جا که امام صادق (ع) می‌فرمایند: «وَ کَفَاکُمْ بِالسُّفْیَانِیِّ عَلَامَةً»؛ (و سفیانى براى شما به عنوان علامت (آن دوران) کافى است). همچنین روایات از سفیانی بعموان یکی نشانه‌های حتمیه ظهور نام برده‌اند که این خود گواهی دیگر است بر اهمیت موضوع شناخت سفیانی، این مسئله آن هنگام اهمیت بیشتری می‌یابد که متوجه شویم از اهل بیت دستور رسیده است که در هنگام ظهور سفیانی باید خود را آماده و مهیای حضور مهدی (ع) نمود و آماده حضور در میدان‌های جهاد و مبارزه شد. از امام صادق (ع) روایت شده که فرمودند: «لَا تَبْرَحِ الْأَرْضَ یَا فَضْلُ حَتّى یَخْرُجَ السُّفْیَانِیُّ، فَإِذَا خَرَجَ السُّفْیَانِیُّ فَأَجِیبُوا إِلَیْنَا، یَقُولُهَا ثَلَاثاً، وَهُوَ مِنَ الْمَحْتُومِ»؛ (از زمین تکان‌نخور ای فضل، تا اینکه سفیانی خروج ‌کند؛ پس چون سفیانی خروج کرد ما را اجابت کنید. و این را سه مرتبه تکرار فرمود: و او حتمی است).

نکته: این کتاب شامل (239) روایت در مورد سفیانی و درگیری‌های شام و سوریه است، و مطالب آن سیری تسلسلی داشته و روایات با مضمون‌بندی‌های مشابه به ترتیب آورده شده‌اند. نویسنده فقط در مقدمه‌ای طولانی اقدام به توضیح سفیانی و دوران مربوط به آن نموده است نظر به اینکه بعضی از مطالب مطرح شده در این کتاب بیانات شخص نویسنده است، الزاماً صحیح نمی‌باشند.

کلمات کلیدی: نشانه های سفیانی، سفیانی کیست وکی خروج میکند، مصداق سفیانی کیست، نشانه های ظهور، سفیانی آماده خروج،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.