دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تغیرات اقلیمی عصر ظهور

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تغیرات اقلیمی عصر ظهور

کتاب تغیرات اقلیمی عصر ظهور نوشته‌ی صادق شکاری، پژوهشی جهت آشکارسازی ارتباط میان وضعیت جوی و ظهور حضرت مهدی‌ (ع) است.

بزرگان دین و آئین از آخرالزمان برای مردم سخن بسیار گفته‌اند و بیشتر اوضاع و احوال آن زمان را گوشزد کرده‌اند. آگاهی نسبت به روایات و دورانی که در آن زندگی می‌کنید به شما در تشخیص مدعی حق از باطل کمک می‌کند. با آگاهی از آن‌ها می‌توانید حجت زمان ظهور را تشخیص دهید و جهت رستگاری در دنیا و آخرت از او تبعیت نمایید. 

در بخشی از کتاب تغیرات اقلیمی عصر ظهور می‌خوانیم:

چند سالی است که رسانه‌ها بطور مرتب و پی در پی، از گرم‌تر شدن زمین سخن می‌گویند، و همواره کارشناسان در این باره چیزهای تازه، و علل مختلفی بیان می‌کنند. گرمای شدید در حال افزایش و طولانی شدن مدت آن نیز، همواره بیشتر می‌شود، حقیقت گرما برای مردم دنیا در همه جا بخوبی احساس می‌شود، و کارشناسان از تاثیرات مخرب آن بر اکوسیستم بهم پیوسته زمین هشدار می‌دهند.

آنچه که مهم است و ذهن هر شیفته و خردمندی را جلب می‌کند، همین عبارت امام رضا (ع) است که بیش از هزار سال پیش فرمودند: «قبل هذا الأمر بیوح». آن شنونده که این گفتار را شنید، بخوبی متوجه معنا و مفهوم آن نشد، ولی این ما هستیم که بهتر از آن شنونده، معانی واقعی کلام آن حضرت را درک می‌کنیم؛ چون اکنون ما هستیم که این گرما را حس می‌کنیم و جنجال و بحث مفصل آن را بطور مرتب در رسانه‌ها می‌شنویم و از حقیقت آن گفتار و این گرما آگاه هستیم.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب امام زمان pdf، دانلود کتاب مهدی موعود pdf، نشانه های ظهور، علائم ظهور، ظهور امام زمان، حضرت مهدی، امام زمان، مهدی موعود، درباره امام زمان، امام زمان کیست، مهدویت و انتظار، ظهور امام دوازدهم، غیبت حضرت مهدی، آشنایی با امام زمان، انتظار ظهور، امام عصر، انتظار فرج، آشنایی با حضرت مهدی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.