دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب داستان‌های شهرک الفبا

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب داستان‌های شهرک الفبا

کتاب داستان‌های شهرک الفبا تهیه شده توسط گروه آموزشی مدرس خوب، در قالب داستان‌هایی جذاب به کودکان درس فارسی را یاد می‌دهد.

اگر کودک در زمینه‌ی درس فارسی و یادگیری حروف الفبا مشکل دارد، یکی از راه‌های خوب برای تقویت درسی کودکان کلاس اول و دوم ابتدایی، داستان و قصه سرایی با حروف الفباست. 

در هر داستان این کتاب به حروف الفبا شخصیت بخشی شده و هر کدام ویژگی منحصر‌ به فرد خودشان را دارند. حرفی که نویسندگان قصد آموزش آن را دارند، مدام در داستان تکرار می‌شود و کودک با کلماتی که این حرف در آن‌ها به کار رفته، آشنا می‌شود. جنبه‌ی آموزشی این داستان اصلاً و ابداً از بار هنری آن‌ها کم که نمی‌کند، هیچ، اضافه هم می‌کند. حتی بزرگ‌ترها هم از خواندن آن‌ها لذت می‌برند. نویسنده با چیره دستی تمام آموزش و هنر را در کنار هم جای داده و مجموعه‌ای شیرین و کامل را پدید آورده است.

در بخشی از کتاب داستان های شهرک الفبا می‌خوانیم:

این دفعه تو شهرک الفبا با حرفی می‌خواین آشنا بشین که با دو مورد دیگه از این صدا آشنا شدین. بله عزیزانم صداش شبیه صاد و سین است اما هیچ شباهتی با این دو نشانه ندارد. تو شهرک الفبا همه اومده بودند به استقبالشون مخصوصاً صاد و سین با یک ژست خاصی ایستاده بودند. و البته ب و پ و ت هم خیلی دوست داشتند این نشانه را ببینند، چون شنیده بودند که خیلی شبیه شکل این سه حرف است و فقط نقطه‌هاشون کم و زیاد و بالا و پایین است. با ورود دو برادر ثـ غیر آخر و ث آخر همه افراد شهرک الفبا به سه حرف بـ ب و پـ پ و تـ ت نگاه کردن.

کلمات کلیدی: اموزش حروف الفبا، الفبای فارسی، آموزش الفبا به کودکان، آموزش تصویری الفبای فارسی، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب کودک، کتاب کودک، کتاب داستان کودک، داستان بچگانه، قصه های کودکان، داستان کوتاه آموزنده کودکانه، داستان کوتاه برای ابتدایی، قصه های اموزنده، دانلود کتاب PDF آموزش الفبا، دانلود کتاب آموزش الفبای فارسی، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، داستان کودک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.